Şaşıracak bir durum yok. Biz yapıyoruz biz şaşırıyoruz. Ben de bu durumu anlamıyorum şahsen.
 
Asgari ücret arttığı sürece bunun bir sonu yok. Döngü şeklinde devam ediyor. Asgari ücretin değil ürünlerin fiyatlarının ve neden bu hale geldiğinin üzerine gidilmesi gerekiyor.