Ama hangisi? Çok kararsız bir insanımdır kusura bakmayın. D
Klassenin yüzeyi daha iyidir büyük ihtimal boyut olarak bakıyorsanız görkem hocamın önerdiğini alabilirsiniz.
Ama hangisi? Çok kararsız bir insanımdır kusura bakmayın. D
Klassenin yüzeyi daha iyidir büyük ihtimal boyut olarak bakıyorsanız görkem hocamın önerdiğini alabilirsiniz.
Yüksek ihtimalle fiyat farkı dikiş olduğundan dolayı hocam alttakini alabilirsiniz.
Yüksek ihtimalle fiyat farkı dikiş olduğundan dolayı hocam alttakini alabilirsiniz.
Oyun oynarsanız özellikle FPS classe Pro iyi bir tercih olur ama bütçem yetmiyor demişsiniz classic ile Game-X in yüzeylerinden hangisi daha iyi bilmiyorum classic pu deri olarak geçiyor.
Bütçem çok fazla değil, 200 300 arası. Kaygan ve dayanaklı bir mouse pad önerir misiniz?
Çok fazla FPS oynamıyorum, daha çok hikaye oyunları, LoL falan.
Xrades önerebilirim. Ben 70x30 düz siyah kullanıyorum.
90x40 modeli de var hocam. masa zaten 110x40 mış.Fark etmez o zaman daha büyük olduğu için Game-X tercih ederdim.
Bayağı küçük kalır o önerilenlerin yanında.