Çoğu kişi 3D üstü barış altına konumlandırmış. Biraz çözdüm ve ben de aynı konuma koyuyorum açıkçası.
Yer yer barış'ın üstüne çıkmış soruları var ama komple olarak barış'ın veya Metin'in altında kalır bir kitap zorluk açısından.

İçine su serptiniz hocam konuyu dinlıyorum teste gleiyom kitap bomobş kalıyor bende diyorum hata bende mi?

Temeli sağlamlaştırmak adına size bıyıklı matematiği önerebilirim.

Merten anlıyorum hocam 345'teki kolayo rta soruları halediyom bu kitapta takılıyyom bıyıklıyı ben pek sevemedim.
 
Ben bitirmek üzereyim bu kaynağı. Çözmeye geçmeden önce araya orta düzey bir kaynak atmanı öneririm. Onun dışında, sorular sorulmak için sorulmamış. Güzel sorular var. Eğer bunun yanına zor bir kaynak atmayı düşünüyorsan, 3D alma 3D'den daha zor çünkü ben bilseydim Barış alırdım.
 
Ben hiçbir hocanın video ders kitabı hariç bir kitabını almadım. Test kitapları soruları ya zor ya da saçma oluyordu. Test kitaplarını büyük yayınevlerinden almanızı öneririm.