Meslek lisesinde Salı günü yoklama alınır mı?

Mr_Morgan

Becerikli
Katılım
31 Ekim 2025
Mesajlar
67
Beğeniler
11
Meslek lisesinde okuyorum. Bugün İBE sınavı oldum, o yüzden yok yazmadılar ama yarın yazarlar mı acaba? Çünkü benim tam 20 gün özürlü, 10 gün özürsüz devamsızlığım var. Bu yüzden soruyorum.
 
Son düzenleyen: Moderatör:

Bizim okul bilgilendirme yaptı. Son hafta yoklama almicaz diye. İstersen sorabilirsin.
 
Bu hafta yoklama alınıyor fakat kağıta yazılıor e-Okul'a işlenmiyor.
 
Çarşambaya kadar yoklama alırlar ama okul müdüründe veya yardımcısında iş bitiyor. Bazıları yazıyor bazıları yazmıyor.
 
Idareye sorun, bazen idare bunu acik acik soyleyebiliyor. En net bilgiyi idare verebilir cunku uygulama kismi okuldan okula biraz degiskenlik gosterebiliyor. Ama genel olarak salidan sonra hicbir okulun devamsizlik yazacagini dusunmuyorum.
 
Bizimki çarşambaya kadar alacağız dedi.
 
Idareye sorun, bazen idare bunu acik acik soyleyebiliyor. En net bilgiyi idare verebilir cunku uygulama kısmı okuldan okula biraz degiskenlik gosterebiliyor. Ama genel olarak salidan sonra hiçbir okulun devamsizlik yazacagini dusunmuyorum.

Aradık açmıyorlar okulu geçen hafta devamsızlık girilmemiş.
 
Aradık açmıyorlar okulu geçen hafta devamsızlık girilmemiş.
Devamsizlik siniriniz tamamen dolmus, yarim gun dahi ekstradan yazilirsa sinifta kalirsiniz. Bence riske atmayip yarin da gidin derim. Carsamba gunu zaten karneler basilmis olur. Idareden kesin bir bilgi almadan devamsizlik yapmaniz riskli olur.

Hem yarin gittiginizde bizzat yuzyuze idareye sorarsiniz.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…