Meslek lisesinde okuyorum. Bugün İBE sınavı oldum, o yüzden yok yazmadılar ama yarın yazarlar mı acaba? Çünkü benim tam 20 gün özürlü, 10 gün özürsüz devamsızlığım var. Bu yüzden soruyorum.
Meslek lisesinde okuyorum. Bugün İBE sınavı oldum, o yüzden yok yazmadılar ama yarın yazarlar mı acaba? Çünkü benim tam 20 gün özürlü, 10 gün özürsüz devamsızlığım var. Bu yüzden soruyorum.
Idareye sorun, bazen idare bunu acik acik soyleyebiliyor. En net bilgiyi idare verebilir cunku uygulama kismi okuldan okula biraz degiskenlik gosterebiliyor. Ama genel olarak salidan sonra hicbir okulun devamsizlik yazacagini dusunmuyorum.
Idareye sorun, bazen idare bunu acik acik soyleyebiliyor. En net bilgiyi idare verebilir cunku uygulama kısmı okuldan okula biraz degiskenlik gosterebiliyor. Ama genel olarak salidan sonra hiçbir okulun devamsizlik yazacagini dusunmuyorum.
Devamsizlik siniriniz tamamen dolmus, yarim gun dahi ekstradan yazilirsa sinifta kalirsiniz. Bence riske atmayip yarin da gidin derim. Carsamba gunu zaten karneler basilmis olur. Idareden kesin bir bilgi almadan devamsizlik yapmaniz riskli olur.
Hem yarin gittiginizde bizzat yuzyuze idareye sorarsiniz.