Detaylar
Kim cevapladı?Alessandro Del Piero
Başarılı
- Katılım
- 4 Haziran 2025
- Mesajlar
- 1.552
- Çözümler
- 8
- Beğeniler
- 919
Meslek lisesinde okuyorum. Bugün İBE sınavı oldum, o yüzden yok yazmadılar ama yarın yazarlar mı acaba? Çünkü benim tam 20 gün özürlü, 10 gün özürsüz devamsızlığım var. Bu yüzden soruyorum.
Bizim okul bilgilendirme yaptı. Son hafta yoklama almicaz diye. İstersen sorabilirsin.
- Katılım
- 20 Aralık 2023
- Mesajlar
- 3.274
- Makaleler
- 6
- Çözümler
- 27
- Beğeniler
- 5.466
Idareye sorun, bazen idare bunu acik acik soyleyebiliyor. En net bilgiyi idare verebilir cunku uygulama kismi okuldan okula biraz degiskenlik gosterebiliyor. Ama genel olarak salidan sonra hicbir okulun devamsizlik yazacagini dusunmuyorum.
Mr_Morgan
Becerikli
- Katılım
- 31 Ekim 2025
- Mesajlar
- 67
- Beğeniler
- 11
Idareye sorun, bazen idare bunu acik acik soyleyebiliyor. En net bilgiyi idare verebilir cunku uygulama kısmı okuldan okula biraz degiskenlik gosterebiliyor. Ama genel olarak salidan sonra hiçbir okulun devamsizlik yazacagini dusunmuyorum.
Aradık açmıyorlar okulu geçen hafta devamsızlık girilmemiş.
- Katılım
- 20 Aralık 2023
- Mesajlar
- 3.274
- Makaleler
- 6
- Çözümler
- 27
- Beğeniler
- 5.466
Devamsizlik siniriniz tamamen dolmus, yarim gun dahi ekstradan yazilirsa sinifta kalirsiniz. Bence riske atmayip yarin da gidin derim. Carsamba gunu zaten karneler basilmis olur. Idareden kesin bir bilgi almadan devamsizlik yapmaniz riskli olur.Aradık açmıyorlar okulu geçen hafta devamsızlık girilmemiş.
Hem yarin gittiginizde bizzat yuzyuze idareye sorarsiniz.