- Katılım
- 30 Ocak 2025
- Mesajlar
- 5.235
- Makaleler
- 14
- Çözümler
- 108
- Beğeniler
- 8.504
Vallahi 150 lira için şu anki siparişi iptal edesim yok. Keşke biraz daha erken paylaşabilseydiniz. Boş verin.
Bunun aynısından kullanıyorum. Ben memnunum ve öneririm.Denemedim genelde bu tarz var en ucuz bu bu da var Kiwi Kfan-7608 Şarjlı Beyaz Katlanılabilir Mini Fan Masa Üstü Vantilatörü Usb Soğutucu Sessiz El Fanı - Fiyatı, Yorumları
Hocam ürün elinize ulaşınca geri dönüş yapar mısınız? Eğer memnun kalırsanız bende almayı düşünüyorum.Vallahi 150 lira için şu anki siparişi iptal edesim yok. Keşke biraz daha erken paylaşabilseydiniz. Boş verin.
Beklediğimden daha büyük fan geldi. Gayet güçlü de üflüyor. (Su doldurma kısmına dikkat edilirse) gece lambası niyetine de kullanılabilir. Kısaca beğendim.Hocam ürün elinize ulaşınca geri dönüş yapar mısınız? Eğer memnun kalırsanız bende almayı düşünüyorum.
Cihazdan baya memnunum. Şarjı full iken gece yatmadan önce başıma koyup çalıştırıyorum. (Bunu yapıyorsam bir de siz düşünün evin havasının hâlini..) Sabah kalktığımda halen çalışır durumda görüyorum.Geçen hafta bunu aldım. Günü kurtarıyor. Bursa cehennem.