Bütçe
1.000 TL'ye kadar
Hocam ürün elinize ulaşınca geri dönüş yapar mısınız? Eğer memnun kalırsanız bende almayı düşünüyorum.
Beklediğimden daha büyük fan geldi. Gayet güçlü de üflüyor. (Su doldurma kısmına dikkat edilirse) gece lambası niyetine de kullanılabilir. Kısaca beğendim.
 
Cihazdan baya memnunum. Şarjı full iken gece yatmadan önce başıma koyup çalıştırıyorum. (Bunu yapıyorsam bir de siz düşünün evin havasının hâlini..) Sabah kalktığımda halen çalışır durumda görüyorum.

Bir de o kadar çok açık tutuyorum ki cihaz toz toplamaya başladı. O da normal zaten. Söküp fırçayla temizlemeyi düşünüyorum.

Nemlendirici özelliğini açmıyorum. Çünkü bizim evin asıl sorunu nem diye düşünüyorum...