Monitör 300 Hz'e alınınca çözünürlük 2K'den 1080p'ye düşüyor

CyberCihan

Başarılı
Katılım
7 Şubat 2024
Mesajlar
311
Makaleler
2
Beğeniler
192
DP ile RX 590'a bağlı 300 Hz monitör kullanıyorum fakat 300 Hz'e aldığımda çözünürlük otomatik olarak 2K'den 1080p'ye düşüyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim?

RTX 5070'li sistemden geçtim, onda bir sorun yoktu. Sistem ile mi alakalı bu durum?

 
Hocam o zaman bant genişliği yetmiyor. Renk formatıyla oynamanız gerekebilir daha yüksek Hz için fakat renk formatları konusuyla ilgili pek bilgim yok.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…