CyberCihan

Başarılı
Katılım
7 Şubat 2024
Mesajlar
311
Makaleler
2
Beğeniler
192
DP ile RX 590'a bağlı 300 Hz monitör kullanıyorum fakat 300 Hz'e aldığımda çözünürlük otomatik olarak 2K'den 1080p'ye düşüyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim?

RTX 5070'li sistemden geçtim, onda bir sorun yoktu. Sistem ile mi alakalı bu durum?