İyi forumlar, bir konuda çözüm bulamadım. bilgisi olan arkadaşlardan destek rica ediyorum.
Lenovo LOQ 4060 laptopum var ve normalde kullandığım 2. monitörüm ASUS VQ248 DI. Display port ile bağlıyordum ve sadece 2. monitörü kullanıyorum. Laptop monitörü kapalı kalıyor. (Windows'ta 2. ekran seçili hep) Bilgisayarı açık bırakacağım zamanlar ise Asus monitörü güç tuşuna basarak kapatıp gidiyordum. Şimdi AOC Q27G4ZR model bir monitör aldım, aynı şekilde display olarak bağlı ve sadece 2. ekran açık. Fakat güç tuşundan kapatınca laptop ekranı otomatik açılıyor Windows. Monitör uyku modunu kullanamıyorum çünkü bilgisayar klavye ve tuş basımı gibi işler yaptığı için aktif olmuyor. Aygıt yöneticisinden laptop monitörü devre dışı bıraksam bile yeni AOC'u kapatınca açılıyor. Ne denediysem bir türlü çözemedim. Laptop kapağını da kapatamıyorum ısınmaması için, işin özü laptop monitörü sürekli kapalı kalsın ve AOC monitörü istediğim zaman açıp kapatabileyim. İnşallah çözüm buluruz.
Lenovo LOQ 4060 laptopum var ve normalde kullandığım 2. monitörüm ASUS VQ248 DI. Display port ile bağlıyordum ve sadece 2. monitörü kullanıyorum. Laptop monitörü kapalı kalıyor. (Windows'ta 2. ekran seçili hep) Bilgisayarı açık bırakacağım zamanlar ise Asus monitörü güç tuşuna basarak kapatıp gidiyordum. Şimdi AOC Q27G4ZR model bir monitör aldım, aynı şekilde display olarak bağlı ve sadece 2. ekran açık. Fakat güç tuşundan kapatınca laptop ekranı otomatik açılıyor Windows. Monitör uyku modunu kullanamıyorum çünkü bilgisayar klavye ve tuş basımı gibi işler yaptığı için aktif olmuyor. Aygıt yöneticisinden laptop monitörü devre dışı bıraksam bile yeni AOC'u kapatınca açılıyor. Ne denediysem bir türlü çözemedim. Laptop kapağını da kapatamıyorum ısınmaması için, işin özü laptop monitörü sürekli kapalı kalsın ve AOC monitörü istediğim zaman açıp kapatabileyim. İnşallah çözüm buluruz.
Son düzenleyen: Moderatör: