Blacksea

Üyecik
Katılım
25 Haziran 2026
Mesajlar
3
Beğeniler
0
İyi forumlar, bir konuda çözüm bulamadım. bilgisi olan arkadaşlardan destek rica ediyorum.

Lenovo LOQ 4060 laptopum var ve normalde kullandığım 2. monitörüm ASUS VQ248 DI. Display port ile bağlıyordum ve sadece 2. monitörü kullanıyorum. Laptop monitörü kapalı kalıyor. (Windows'ta 2. ekran seçili hep) Bilgisayarı açık bırakacağım zamanlar ise Asus monitörü güç tuşuna basarak kapatıp gidiyordum. Şimdi AOC Q27G4ZR model bir monitör aldım, aynı şekilde display olarak bağlı ve sadece 2. ekran açık. Fakat güç tuşundan kapatınca laptop ekranı otomatik açılıyor Windows. Monitör uyku modunu kullanamıyorum çünkü bilgisayar klavye ve tuş basımı gibi işler yaptığı için aktif olmuyor. Aygıt yöneticisinden laptop monitörü devre dışı bıraksam bile yeni AOC'u kapatınca açılıyor. Ne denediysem bir türlü çözemedim. Laptop kapağını da kapatamıyorum ısınmaması için, işin özü laptop monitörü sürekli kapalı kalsın ve AOC monitörü istediğim zaman açıp kapatabileyim. İnşallah çözüm buluruz. ☺️
 
Son düzenleyen: Moderatör:
LOQ kasalarında üst kısımdan hava almıyor diye biliyorum neden ısınmasına sebep olsun?

Kapak kapatıldığında hiç birşey yapma olaraj ayarlayın.
 
İşlemciden dolayı klavye ısınıyor, kapağı kapatırsam sıcak hava iyice hapsolacak, normalde eski monitörde sorunsuz kullanıyordum ama bu monitörde nedense olmuyor anlamadım gitti 😂

O zaman monitör arayüzünü kurcalayın güç tuşunun ne yapacağını ayarlayabiliyor olmalısınız.
Ben kapağı kapatmanın sıcaklığa pek bir zararı olacağını düşünmüyprum klavyenin önünde ızgara olsa olurdu ama yok.
 
O zaman monitör arayüzünü kurcalayın güç tuşunun ne yapacağını ayarlayabiliyor olmalısınız.
Ben kapağı kapatmanın sıcaklığa pek bir zararı olacağını düşünmüyprum klavyenin önünde ızgara olsa olurdu ama yok.
Monitör ayarlarını bayağı kurcaladım. Genel ayarların dışında güç tuşunun davranışını etkileyen birşey göremedim. Laptop kapağını kapatıyor olsam bu sefer bilgisayarı kapatıp açmak için tekrar kapağı açıp kapatmak gerekecek, laptopu biraz masaüstü pc gibi kullanıyorum anlayacağınız, arkada kasa gibi duruyor tek işim AOC monitörde