Örneğin 144 FPS alırken, anlık olarak (birkaç saniyeliğine) FPS 15-50 aralığına düşüyor. Sanki voltajla ilgili bir sıkıntı var mış gibi geliyor ve bu FPS düşüşü tam o sırada oluyor.
Donanımım genel olarak oyunlar için yeterli. Bu sorun Minecraft ve CS2'de başıma geldi; en çok da CS2'de yaşadım. Sizce sorun ne olabilir?
Doğal olarak yazın daha fazla ısınacak. Yaz aylarında mümkün oldukça FPS sabitleyerek oyunları oynayın.
Monster'ın bu hizmeti ücretsiz sunduğundan, çok da üzerine düştüklerini sanmıyorum. Çok kaliteli bir termal macun kullandıklarını da sanmıyorum. Veya temizliğe de o kadar özendiklerini düşünmüyorum. Eğer kendim yapamam diyorsanız padi satın alın ve videodaki kişiyle iletişime geçip ürünü kargolayın.
Fan soğutucum da var fakat hiç termal pad kullanmadım, arkadaşlarımdan da hiç kimse kullanmadığı için bilmiyorum pek, yani düşünmüyorum termal pad taktırmayı. Yanıtlarınızı için teşekkürler.