Bu konu çözüldü olarak işaretlenmiştir. Çözülmediğini düşünüyorsanız konuyu rapor edebilirsiniz.
Katılım
12 Mart 2024
Mesajlar
3.371
Çözümler
3
Beğeniler
1.469
PRO H610M-E DDR4 modelindeyim. Güncelleme sonrası ses gelmiyor.

1782143682690.webp


Driver güncellemesine rağmen olmadı.
 
Çözüm
Bu rehberi uygular mısınız?

Deneyin. Eğer elinizdeki anakartın tam modeli farklıysa da işe yarayabilir. Yüksek olasılıkla ile rehberdeki anakart ile aynı ses çipi (Realtek) kullanıyor.
Hocam, rehberdeki sıralamayı yanlış yaptım, bir şey olur mu? Önce ilk BIOS'u kurup sonra driver'ı kaldırıp tekrar yükledim. Şimdi 2. BIOS'u kurma adımına geldim. Bir de sadece sesi sildim, GPU'yu da silmem lazım mıydı?
Siz siz olun bir daha BIOS güncellemeyin...

Deneyin. Eğer elinizdeki anakartın tam modeli farklıysa da işe yarayabilir. Yüksek olasılıkla ile rehberdeki anakart ile aynı ses çipi (Realtek) kullanıyor.

Çözüm işe yararsa ilgili rehbere anakart modelinizi de ekleyebiliriz. 🙏
Hocam Realtek geldi ama ses yok yine.
 
Hocam sorun yok onlarda. Aygıtta son durum bu: Düzeldi mi yani? Eki Görüntüle 259351 Şu NVIDIA önceden de mi oradaydı hatırlayamadım.
Evet düzelmiş. 🙏 Rehber işinize yaramış. Biri anakart üstündeki ses entegresini temsil ediyor. NVIDIA ise ekran kartı aracılığıyla HDMI & DP ile ses taşıdığı için ek sürücü açıyor.

Bu rehberi uygular mısınız?

Anakart modeliniz bu rehberdeki ile aynı mıydı? Farklı ise paylaşabilir misiniz? @Winner