Bugün sizlere, MSI Pro H610M-E DDR4 anakartınızda Realtek Ses Sürücüsü'nün Aygıt Yöneticisi'nde gözükmeme hatasını nasıl çözebileceğinizi anlatacağım.
Bu problem BIOS güncelleme yaptıktan sonra ortaya çıkıyor, ancak bazıları direkt BIOS sürümünü geri düşürse de işe yaramıyor ve sürücüler gözükmemeye devam ediyor. Onun için rehberi adım adım yapmanız gerekiyor.
Deneyin. Eğer elinizdeki anakartın tam modeli farklıysa da işe yarayabilir. Yüksek olasılıkla ile rehberdeki anakart ile aynı ses çipi (Realtek) kullanıyor.
Hocam, rehberdeki sıralamayı yanlış yaptım, bir şey olur mu? Önce ilk BIOS'u kurup sonra driver'ı kaldırıp tekrar yükledim. Şimdi 2. BIOS'u kurma adımına geldim. Bir de sadece sesi sildim, GPU'yu da silmem lazım mıydı?
Siz siz olun bir daha BIOS güncellemeyin...
Deneyin. Eğer elinizdeki anakartın tam modeli farklıysa da işe yarayabilir. Yüksek olasılıkla ile rehberdeki anakart ile aynı ses çipi (Realtek) kullanıyor.
Çözüm işe yararsa ilgili rehbere anakart modelinizi de ekleyebiliriz.
Evet düzelmiş. Rehber işinize yaramış. Biri anakart üstündeki ses entegresini temsil ediyor. NVIDIA ise ekran kartı aracılığıyla HDMI & DP ile ses taşıdığı için ek sürücü açıyor.
Bugün sizlere, MSI Pro H610M-E DDR4 anakartınızda Realtek Ses Sürücüsü'nün Aygıt Yöneticisi'nde gözükmeme hatasını nasıl çözebileceğinizi anlatacağım.
Bu problem BIOS güncelleme yaptıktan sonra ortaya çıkıyor, ancak bazıları direkt BIOS sürümünü geri düşürse de işe yaramıyor ve sürücüler gözükmemeye devam ediyor. Onun için rehberi adım adım yapmanız gerekiyor.
Evet düzelmiş. Rehber işinize yaramış. Biri anakart üstündeki ses entegresini temsil ediyor. NVIDIA ise ekran kartı aracılığıyla HDMI & DP ile ses taşıdığı için ek sürücü açıyor.
Anakart modeliniz bu rehberdeki ile aynı mıydı? Farklı ise paylaşabilir misiniz? @Winner