- Katılım
- 21 Aralık 2023
- Mesajlar
- 3.216
- Çözümler
- 9
- Beğeniler
- 2.677
Tüh ayda 50 lira fatura cashback alıyordum.
Hepsi aynı şeyin laciverti.Maximum Mobil daha rezalet bir şey. Nays en azından bir bütün gibi duruyordu, eşekten inip daha kötü eşeğe binme kararının arkasında yatan detayı merak ediyorum açıkçası.