Hocam noctua sağlam markadır, düşük sesteki en iyi soğutmayı yapan firmadır net.
Ama kimse kusura bakmasın 220 dolar 240mm bir soğutucuya üstelik entegre blok üstü VRM/anakart fanı da olmayan bir soğutucuya vermek... fanboyluk değil daha sağlam bir kelime lazım hocam Mührit yada ümmet falan olmak lazım benim görüşüme göre .