Peter Deneyimli Katılım 31 Ocak 2026 Mesajlar 852 Makaleler 1 Çözümler 4 Beğeniler 883 Yer Queens 27 Mayıs 2026 #1 North Bayou Nb F80 17-30" LCD/LED Monitör Tutucu Kol Amortisörlü Vesa Monitör Standı 2-9 Kg Yeni : Amazon.com.tr: Bilgisayar North Bayou Nb F80 17-30" LCD/LED Monitör Tutucu Kol Amortisörlü Vesa Monitör Standı 2-9 Kg Yeni : Amazon.com.tr: Bilgisayar amzn.eu
North Bayou Nb F80 17-30" LCD/LED Monitör Tutucu Kol Amortisörlü Vesa Monitör Standı 2-9 Kg Yeni : Amazon.com.tr: Bilgisayar North Bayou Nb F80 17-30" LCD/LED Monitör Tutucu Kol Amortisörlü Vesa Monitör Standı 2-9 Kg Yeni : Amazon.com.tr: Bilgisayar amzn.eu
Paper.C Üstün İlk 1.000! Katılım 21 Aralık 2023 Mesajlar 1.419 Makaleler 1 Çözümler 11 Beğeniler 2.243 27 Mayıs 2026 #2 İki monitörümde kullanıyorum. İhtiyacım yok ama sırf bu fiyattan alıp kenara koyasım geldi. Nasıl bir fiyat bu yiğidim.
İki monitörümde kullanıyorum. İhtiyacım yok ama sırf bu fiyattan alıp kenara koyasım geldi. Nasıl bir fiyat bu yiğidim.
Th3RealKayseriLee Yetkin Katılım 27 Aralık 2024 Mesajlar 1.624 Çözümler 10 Beğeniler 1.180 27 Mayıs 2026 #3 Bu böyle giderse 750 TL'yi de görecek gibi. İhtiyacı olanın kaçırmaması gereken bir ürün.
fortunee Başarılı Katılım 14 Mayıs 2025 Mesajlar 1.499 Çözümler 3 Beğeniler 908 27 Mayıs 2026 #4 Yanlış olmasın kaç senedir bu ürünün büyük bir zam aldığını görmedim. Hep bu fiyatlarda geziyor ve şu anki fiyatı bayağı iyi. Kaç sene önce aldığımda bile biraz daha pahalıya almış olmam mümkün.
Yanlış olmasın kaç senedir bu ürünün büyük bir zam aldığını görmedim. Hep bu fiyatlarda geziyor ve şu anki fiyatı bayağı iyi. Kaç sene önce aldığımda bile biraz daha pahalıya almış olmam mümkün.
KS KS Peter Deneyimli Katılım 31 Ocak 2026 Mesajlar 852 Makaleler 1 Çözümler 4 Beğeniler 883 Yer Queens 27 Mayıs 2026 #5 Paper.C dedi: İki monitörümde kullanıyorum. İhtiyacım yok ama sırf bu fiyattan alıp kenara koyasım geldi. Nasıl bir fiyat bu yiğidim. Genişletmek için tıkla... Stoklarını bitirmeye çalışıyorlar herhalde.
Paper.C dedi: İki monitörümde kullanıyorum. İhtiyacım yok ama sırf bu fiyattan alıp kenara koyasım geldi. Nasıl bir fiyat bu yiğidim. Genişletmek için tıkla... Stoklarını bitirmeye çalışıyorlar herhalde.
D4C Uzman Katılım 20 Mart 2025 Mesajlar 999 Çözümler 2 Beğeniler 834 27 Mayıs 2026 #6 Teşekkürler, kuponum vardı 750TL'ye aldım. Bu fiyata görmek çok zor.
fortunee Başarılı Katılım 14 Mayıs 2025 Mesajlar 1.499 Çözümler 3 Beğeniler 908 27 Mayıs 2026 #7 Paper.C dedi: İki monitörümde kullanıyorum. İhtiyacım yok ama sırf bu fiyattan alıp kenara koyasım geldi. Nasıl bir fiyat bu yiğidim. Genişletmek için tıkla... Th3RealKayseriLee dedi: Bu böyle giderse 750 TL'yi de görecek gibi. İhtiyacı olanın kaçırmaması gereken bir ürün. Genişletmek için tıkla... Muhtemel çok satıyor sürümden kazanıyorlar. Mantıklı, ben de olsam aynı şeyi yapardım satıcı olarak. D4C dedi: Teşekkürler, kuponum vardı 750TL'ye aldım. Bu fiyata görmek çok zor. Genişletmek için tıkla... Yeni hesap aç 700'e al.
Paper.C dedi: İki monitörümde kullanıyorum. İhtiyacım yok ama sırf bu fiyattan alıp kenara koyasım geldi. Nasıl bir fiyat bu yiğidim. Genişletmek için tıkla... Th3RealKayseriLee dedi: Bu böyle giderse 750 TL'yi de görecek gibi. İhtiyacı olanın kaçırmaması gereken bir ürün. Genişletmek için tıkla... Muhtemel çok satıyor sürümden kazanıyorlar. Mantıklı, ben de olsam aynı şeyi yapardım satıcı olarak. D4C dedi: Teşekkürler, kuponum vardı 750TL'ye aldım. Bu fiyata görmek çok zor. Genişletmek için tıkla... Yeni hesap aç 700'e al.
Vâveylâ Uzman Katılım 29 Kasım 2025 Mesajlar 1.466 Çözümler 15 Beğeniler 960 Yer CachyOS | Redox OS 27 Mayıs 2026 #8 Akşam stok bitmezse 700 liraya alacağım
D4C Uzman Katılım 20 Mart 2025 Mesajlar 999 Çözümler 2 Beğeniler 834 27 Mayıs 2026 #9 fortunee dedi: Yeni hesap aç 700'e al. Genişletmek için tıkla... Üşendim yav yeni hesap açıp almaya.
fortunee Başarılı Katılım 14 Mayıs 2025 Mesajlar 1.499 Çözümler 3 Beğeniler 908 27 Mayıs 2026 #10 D4C dedi: Üşendim yav yeni hesap açıp almaya. Genişletmek için tıkla... 50 TL + Prime kargo olacaksa değer.
D4C dedi: Üşendim yav yeni hesap açıp almaya. Genişletmek için tıkla... 50 TL + Prime kargo olacaksa değer.