Yanlış olmasın kaç senedir bu ürünün büyük bir zam aldığını görmedim. Hep bu fiyatlarda geziyor ve şu anki fiyatı bayağı iyi. Kaç sene önce aldığımda bile biraz daha pahalıya almış olmam mümkün.
 
İki monitörümde kullanıyorum. İhtiyacım yok ama sırf bu fiyattan alıp kenara koyasım geldi. Nasıl bir fiyat bu yiğidim.

Bu böyle giderse 750 TL'yi de görecek gibi. İhtiyacı olanın kaçırmaması gereken bir ürün.

Muhtemel çok satıyor sürümden kazanıyorlar. Mantıklı, ben de olsam aynı şeyi yapardım satıcı olarak.

Teşekkürler, kuponum vardı 750TL'ye aldım. Bu fiyata görmek çok zor.

Yeni hesap aç 700'e al. :rofl: