MR Hubu Becerikli Katılım 15 Mart 2026 Mesajlar 112 Beğeniler 68 Bugün 19:15 #11 UFS2.2 sevdalıları var 3 yapamıyorlar.
T Testo Unit Üstün Profesör Katılım 22 Aralık 2023 Mesajlar 3.649 Makaleler 4 Çözümler 21 Beğeniler 6.090 Bugün 19:24 #12 20k ve altı fiyata çıkarsa S23'ü satıp geçerim batarya için. Günlük kullanıcı için cillop gibi cihaz.
20k ve altı fiyata çıkarsa S23'ü satıp geçerim batarya için. Günlük kullanıcı için cillop gibi cihaz.
Simon Bilgin Konsol Kralı Rezonans Topluluk Kahramanı Katılım 13 Haziran 2024 Mesajlar 14.000 Makaleler 23 Çözümler 45 Beğeniler 16.530 Bugün 19:26 #13 Testo Unit dedi: 20k ve altı fiyata çıkarsa S23'ü satıp geçerim batarya için. Günlük kullanıcı için cillop gibi cihaz. Genişletmek için tıkla... Evofone o fiyata vermez. 3a Lite'i bile 22 kusure satiyorlar.
Testo Unit dedi: 20k ve altı fiyata çıkarsa S23'ü satıp geçerim batarya için. Günlük kullanıcı için cillop gibi cihaz. Genişletmek için tıkla... Evofone o fiyata vermez. 3a Lite'i bile 22 kusure satiyorlar.
KS KS Aakons Üstün Droidlere Fısıldayan Katılım 22 Temmuz 2024 Mesajlar 8.664 Makaleler 6 Çözümler 8 Beğeniler 11.257 Bugün 19:28 #14 Simon dedi: Evofone o fiyata vermez. 3A Lite'i bile 22 kusure satiyorlar. Genişletmek için tıkla... Ki 3A Lite'ın devamı gibi bir şey. Testo Unit dedi: 20k ve altı fiyata çıkarsa S23'ü satıp geçerim batarya için. Günlük kullanıcı için cillop gibi cihaz. Genişletmek için tıkla... Ben olsam A56 alırdım. Evofone pahalıya çıkaracağı için.
Simon dedi: Evofone o fiyata vermez. 3A Lite'i bile 22 kusure satiyorlar. Genişletmek için tıkla... Ki 3A Lite'ın devamı gibi bir şey. Testo Unit dedi: 20k ve altı fiyata çıkarsa S23'ü satıp geçerim batarya için. Günlük kullanıcı için cillop gibi cihaz. Genişletmek için tıkla... Ben olsam A56 alırdım. Evofone pahalıya çıkaracağı için.
Batuşş Uzman Katılım 27 Şubat 2025 Mesajlar 356 Beğeniler 147 Yer Linus Torvalds'ın Evi Bugün 19:31 #15 Ethem Efe dedi: Nothing tasarımlarına bayılan bir ben varım sanırım forumda... Genişletmek için tıkla... Bide ben.
Ethem Efe dedi: Nothing tasarımlarına bayılan bir ben varım sanırım forumda... Genişletmek için tıkla... Bide ben.
T Testo Unit Üstün Profesör Katılım 22 Aralık 2023 Mesajlar 3.649 Makaleler 4 Çözümler 21 Beğeniler 6.090 Bugün 19:38 #16 Aakons dedi: Ben olsam A56 alırdım. Evofone pahalıya çıkaracağı için. Genişletmek için tıkla... One UI yerine yeni bir şey denemek istiyorum. Samsung alırsam s Plus altına düşmem bu saatten sonra. Ek olarak POCO X8 Pro Max aklımı çeliyor 8500mA ile. Ancak s23+20k vermek koyuyor insana. Batarya yenileyip 2 yıl daha kullanıcam gibi duruyor.
Aakons dedi: Ben olsam A56 alırdım. Evofone pahalıya çıkaracağı için. Genişletmek için tıkla... One UI yerine yeni bir şey denemek istiyorum. Samsung alırsam s Plus altına düşmem bu saatten sonra. Ek olarak POCO X8 Pro Max aklımı çeliyor 8500mA ile. Ancak s23+20k vermek koyuyor insana. Batarya yenileyip 2 yıl daha kullanıcam gibi duruyor.
S Surface Area Üstün Katılım 31 Mart 2024 Mesajlar 2.833 Makaleler 3 Beğeniler 3.160 Bugün 19:40 #17 Testo Unit dedi: 20K ve altı fiyata çıkarsa S23'ü satıp geçerim batarya için. Günlük kullanıcı için cillop gibi cihaz. Genişletmek için tıkla... Nothing'lerin bataryaları iyi gitmiyor maalesef.
Testo Unit dedi: 20K ve altı fiyata çıkarsa S23'ü satıp geçerim batarya için. Günlük kullanıcı için cillop gibi cihaz. Genişletmek için tıkla... Nothing'lerin bataryaları iyi gitmiyor maalesef.
umut Bilgin Gelişen Oyun İlk 1.000! Katılım 13 Aralık 2023 Mesajlar 6.475 Makaleler 16 Çözümler 114 Beğeniler 8.879 Yer LTAF Bugün 19:43 #18 Bayildim, siyahi daha guzel durur ondan da eminim. Turkiye'ye ne kadara gelir acaba?
Bayro Üstün İlk 1.000! Katılım 15 Aralık 2023 Mesajlar 3.071 Makaleler 10 Çözümler 29 Beğeniler 4.093 Yer Aydın Bugün 20:34 #19 Aakons dedi: 17e olsa beğenirdiniz Genişletmek için tıkla... 17e daha yakışıklı çünkü.