İddia Nothing Phone 4(b)'nin tahmini özellikleri ve tasarımı

Ben olsam A56 alırdım. Evofone pahalıya çıkaracağı için.

One UI yerine yeni bir şey denemek istiyorum. Samsung alırsam s Plus altına düşmem bu saatten sonra. Ek olarak POCO X8 Pro Max aklımı çeliyor 8500mA ile. Ancak s23+20k vermek koyuyor insana. Batarya yenileyip 2 yıl daha kullanıcam gibi duruyor.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…