Ben olsam A56 alırdım. Evofone pahalıya çıkaracağı için.

One UI yerine yeni bir şey denemek istiyorum. Samsung alırsam s Plus altına düşmem bu saatten sonra. Ek olarak POCO X8 Pro Max aklımı çeliyor 8500mA ile.🤭 Ancak s23+20k vermek koyuyor insana. Batarya yenileyip 2 yıl daha kullanıcam gibi duruyor.