Detaylar
Kim cevapladı?- Katılım
- 22 Aralık 2023
- Mesajlar
- 3.648
- Makaleler
- 4
- Çözümler
- 21
- Beğeniler
- 6.088
20k ve altı fiyata çıkarsa S23'ü satıp geçerim batarya için. Günlük kullanıcı için cillop gibi cihaz.
- Katılım
- 13 Haziran 2024
- Mesajlar
- 13.999
- Makaleler
- 23
- Çözümler
- 45
- Beğeniler
- 16.523
Evofone o fiyata vermez. 3a Lite'i bile 22 kusure satiyorlar.20k ve altı fiyata çıkarsa S23'ü satıp geçerim batarya için. Günlük kullanıcı için cillop gibi cihaz.
- Katılım
- 22 Temmuz 2024
- Mesajlar
- 8.660
- Makaleler
- 6
- Çözümler
- 8
- Beğeniler
- 11.251
Evofone o fiyata vermez. 3A Lite'i bile 22 kusure satiyorlar.
Ki 3A Lite'ın devamı gibi bir şey.
20k ve altı fiyata çıkarsa S23'ü satıp geçerim batarya için. Günlük kullanıcı için cillop gibi cihaz.
Ben olsam A56 alırdım. Evofone pahalıya çıkaracağı için.
Batuşş
Uzman
Bide ben.Nothing tasarımlarına bayılan bir ben varım sanırım forumda...
- Katılım
- 22 Aralık 2023
- Mesajlar
- 3.648
- Makaleler
- 4
- Çözümler
- 21
- Beğeniler
- 6.088
Ben olsam A56 alırdım. Evofone pahalıya çıkaracağı için.
One UI yerine yeni bir şey denemek istiyorum. Samsung alırsam s Plus altına düşmem bu saatten sonra. Ek olarak POCO X8 Pro Max aklımı çeliyor 8500mA ile.
Surface Area
Üstün
- Katılım
- 31 Mart 2024
- Mesajlar
- 2.833
- Makaleler
- 3
- Beğeniler
- 3.160
20K ve altı fiyata çıkarsa S23'ü satıp geçerim batarya için. Günlük kullanıcı için cillop gibi cihaz.
Nothing'lerin bataryaları iyi gitmiyor maalesef.
Bayildim, siyahi daha guzel durur ondan da eminim. Turkiye'ye ne kadara gelir acaba?
17e daha yakışıklı çünkü.
Benzer konular
- Mesaj
- 0
- Görüntüleme
- 123