Katılım
22 Temmuz 2024
Mesajlar
8.696
Makaleler
6
Çözümler
8
Beğeniler
11.322
Nothing, tasarımı paylaştı. Cihaz 7 Temmuz'da tanıtılacak.

HLovtyNaIAA5i2D.webp


HLovur3aIAAP2so.webp


Snapdragon 6 Gen 4 işlemci ile gelen cihazın Türkiye fiyatının tahmini 25.000 TL olması bekleniyor.

Temelde Nothing Phone 3(a) Lite'ın devamı gibi.
 
Son düzenleme:
Apple yaptı diye neden herkes bu tasarımı yapmaya başladı ki? Çok kötü bence.
Amerika'yı ikinci sefer keşfetmeye gerek yok çünkü. Apple dünyada tasarıma Ar-Ge'ye en çok para harcayan firma olabilir, bir trend yapıyorlar diğerleri de takip ediyor. Bu şekil özenti tasarımları tercih etmiyorum orası ayrı ama tercih edenler için alt modellerin bir alternatifini bu şekilde yapmalarını pazarlama açısından anlaşılabilir buluyorum.
 
Nothing artık alınmayacaklar listeme girdi.

Apple taklitçilerinin telefonları alınmaz. Infinix, Tecno, Honor ve Nothing aynı cephedeler demek ki.

Rakip firmanın AR-GE harcamalarından yararlanmak uğruna tasarımda hiçbir değişiklik yok. İnsan iki değiştirir de Xiaomi gibi şöyle inovasyonlu bir şey tasarlar ve piyasaya damga vurur ama yok, Nothing mühendisleri arkadaki dandik LED'leri çok önemsiyor anlaşılan.

1782378376811.webp



Ayrıca Nothing Phone (4b)'nin kameraları yamuk duruyor el göz koordinasyonu da yok sanırım bunlarda.
 
Hicbir Nothing tasarimini begenemiyordum, bir bunu begendim, bunu da herkes elestiriyor. Benim durumlar:

Eki Görüntüle 260263

1782381168444.webp
1782381208822.webp


Telefonu ilk defa gördüm şimdi. Hoşuna gidip gitmemek tamamen subjektif mevzular ama tasarımın tutarlı olması mevzusu var. Ben genel olarak tutarlılık aldım. Bu telefon 4a'nın "daha uygun fiyatlı" versiyonu ise tasarım bence tutarlı.

İlk olarak glyph dot sayısı 2 tane daha az. Kamera dizilimi daha minimalist, kullanılan vida noktaları daha minimalist. Yani mağazaya gittiğinde 4a ve 4b'yi gören birisi bu iki telefonun aynı ailenin alt ve üst üyeleri olduğunu anlayabilir. Aynı tasarım tutarlılığı 3a ve 3a lite için de vardı.

Tasarımın kendisini beğenip beğenmemek kişisel bir zevk zaten, ben seviyorum genel olarak. 4A Pro global'de tasarım olarak epey beğenilmişti de Türkiye'de aynı fiyata düz 3 olduğu için arkadaşıma onu aldırdım memnun şu an. iPhone 17 Pro tasarımını burada Nothing'in kendi tasarım dilini pek bozmadan yansıtmışlar kanımca.