Eagles

Üstün
Katılım
4 Nisan 2025
Mesajlar
3.517
Makaleler
31
Çözümler
8
Beğeniler
4.643
Yer
Kocaeli
Selam dostlar,

Bugün bir OBD cihazı satın alayım diyorum. Aracımda maalesef Ford'daki gibi DPF durumunu gösteren bir gösterge yok. Bu cihaz üzerinden özellikle DPF durumunu takip edeceğim. Android ve iOS cihazlarla karma kullanacağım, aracım PSA grubu, model ise Citroen Berlingo. Hangi yazılım daha iyi? Abartılı pahalı olmadığı sürece ücretli uygulamaları da kullanabilirim. Bu arada seçtiğim cihaz iyi mi emin olamadım, farklı cihaz tavsiyelerine de açığım.

Almayı düşündüğüm cihaz:


@pesimist34
 
Car Scanner'da DPF jenerasyonlu bir dizel araçta deneme yapmadım, dolayısıyla seviye seviye gösterme var mı bilmiyorum. Cüzi bir ücreti var sınırsız kullanımda.

ELM327 ve türevleri için Car Scanner iyidir. Göndermiş olduğunuz cihazın sürümü ve çipi belirli olmadıgından en azından bilinen modellere bakmak daha iyi olur.

Vgate denemedim, ancak Hamza hoca öneriyorsa kullanılabilir.
 
Torque'u kimse önermemiş, ilginç.
Çok eskidi çünkü. Sağlam stabilite sorunları var yeni Android'lerde.

Screenshot_20260628-181621.webp Screenshot_20260628-181548.webp

İkisi de var bende, Car Scanner daha kullanici dostu. Bazi seyler eskide oldugu gibi kalıyorsa eskide bırakmak lazım.
 
Direkt Car Scanner yazarsanız çıkar. Cihaz olarakta Vgate markasını öneririm bu ucuz cihazlar tüm parametreleri okuyamayabiliyor ve sık bağlantı koparıyor.

Bakayım Hamza, o cihazlara bir. Zaten çok bir detaya gerek yok, DPF'i takip edebilsem yeter.

Car Scanner'da DPF jenerasyonlu bir dizel araçta deneme yapmadım, dolayısıyla seviye seviye gösterme var mı bilmiyorum. Cüzi bir ücreti var sınırsız kullanımda.

ELM327 ve türevleri için Car Scanner iyidir. Göndermiş olduğunuz cihazın sürümü ve çipi belirli olmadıgından en azından bilinen modellere bakmak daha iyi olur.

Vgate denemedim, ancak Hamza hoca öneriyorsa kullanılabilir.

Kaç papel hoca uygulama peki? Vallahi bana da arkadaş önerdi. Focus dizel kullanıyor aktif, onlarda DPF kronik, sürekli doluyor. Bu cihazı ben de bilmiyorum, ne yalan söyleyeyim.

Torque'u kimse önermemiş, ilginç.

Hocam, önerilere her zaman açığım.