Ön siparişte GTA VI alacak mısınız?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ircoas
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 32
  • Görüntüleme Görüntüleme 611
  • Etiketler Etiketler
    gta gta vi
Destekleyen bir konsolum yok. Bilgisayara çıkınca oynarım.
 
Almayacağım, oyunda timsah varmış anladığım kadarıyla. Timsahlardan korkarım, olmasa alırdım.
 
İfadeler: JJX
70 dolardan çıksaydı keşke. Bir an düşünmüştüm, Series S'e de gelecek sonuçta. İkinci el çekerdim altıma bir tane Series S keyfime bakardım ama pahalı çıktı maalesef.
 
70 dolardan çıksaydı keşke. Bir an düşünmüştüm, Series S'e de gelecek sonuçta. İkinci el çekerdim altıma bir tane Series S keyfime bakardım ama pahalı çıktı maalesef.
10 dolar fark var aslında. Aşırı bir fark yok düşündüğünüz ile.
 
Alacağım.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…