Kasıtlı olarak korsan oynayacağım.
Türkiye'de yok satıyorsunuz, bir Türkçe yama yapmaya gelince kör oluyorsunuz. Yok size para.
Voices38 baba bununda üstesinden gelir. Merak etmeyin. Çıktığı günde yama yaparlar.
Kasıtlı olarak korsan oynayacağım.
Türkiye'de yok satıyorsunuz, bir Türkçe yama yapmaya gelince kör oluyorsunuz. Yok size para.

10 dolar fark var aslında. Aşırı bir fark yok düşündüğünüz ile.70 dolardan çıksaydı keşke. Bir an düşünmüştüm, Series S'e de gelecek sonuçta. İkinci el çekerdim altıma bir tane Series S keyfime bakardım ama pahalı çıktı maalesef.
Ağzına sağlık.Kasıtlı olarak korsan oynayacağım.
Türkiye'de yok satıyorsunuz, bir Türkçe yama yapmaya gelince kör oluyorsunuz. Yok size para.