Dostlar, iyi akşamlar. Nasılsınız? GTA VI'yı gece açıldığı gibi (eğer açılırsa) Ultimate sürümünü sipariş vereceğim. Sizlerin ne yapacağını merak ettim.

Bu oyun patlayacak; hiçbir oyunun bu kadar büyük hype'ı karşılama potansiyeli yok, GTA bile olsa beklentinin altında kalacak.