Remus Lupin

Üstün
Katılım
7 Haziran 2024
Mesajlar
1.002
Makaleler
1
Çözümler
13
Beğeniler
559
Yer
Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu
Merhaba, biraz içimi dökeyim bugün. Resmi olarak yarın artık ortaokuldan mezun olacağım. Ama hayatım boyunca hiç farklı bir ortama girmedim. Yani lisede ne yapacağımı bilmiyorum. Ben de bir de sosyal anksiyete de var. Yani 1. sınıftan beri 8 yıl aynı ortamda olduğum kişilerden farklı bir ortama geçmek beni çok korkutuyor.
 
Lise 3’ü yeni bitirmiş biri olarak söylüyorum, özel okula gideceksen yol yakınken dönmeni öneririm.

Özel okul öyle sanılan gibi elit, zorbalığın görülmediği, masum insanların olduğu bir yer değil. Özel liseyi Anadolu lisesinde okudum ve keşke aklım olsaydı da LGS’e çalışıp güzel bir anadolu lisesine gitseydim.

Okul zengin ailelerin şımarık veletleri ile dolu, ayrıca işin komik tarafı bu tipler şehrin en lüks yerlerinde yaşamalarına rağmen mafyacılık oynuyorlar kendilerini Ramazan Baygara zannediyorlar. Mesela Adana’da yaşayanlar dediğimi daha iyi anlar, kendileri Özal’da Ziyapaşa’da oturuyorlar ama Hürriyet, Dağlıoğlu çocuğu gibi davranıyorlar okul içerisinde. Tek konuşulan şey cinsellik, gerçekten 3 yılım çöpe gitti. YKS’e çalışıp adam gibi bir devlet üniversitesi kazanmaya yemin ettim.
 
Son düzenleme:
Lise, ortaokuldan çok daha güzel tecrübeler katacak sana. Hangi ortama girersen gir, hem kötü hem de iyi bir sürü anı edineceksin. Bu kaygılar ile mezun olan, sosyal çevresi olmayan tek kişi sen değilsin; böyle bak. Belki de her şey sandığından çok daha farklı ve olumlu yönde ilerler, lise sürpriz doludur. Tebrik ederim dostum.

Lise 3'ü yeni bitirmiş biri olarak söylüyorum, özel okula gideceksen yol yakınken dönmeni öneririm.

Ben de lise 3'ü yeni bitirmiş biri olarak söylüyorum, imkanın varsa özel okula git.
 
Lise 3’ü yeni bitirmiş biri olarak söylüyorum, özel okula gideceksen yol yakınken dönmeni öneririm.
Devlete gideceğim. Neden özel okula gidilmez kötümü ki ?

Lise, ortaokuldan çok daha güzel tecrübeler katacak sana. Hangi ortama girersen gir, hem kötü hem de iyi bir sürü anı edineceksin. Bu kaygılar ile mezun olan, sosyal çevresi olmayan tek kişi sen değilsin; böyle bak. Belki de her şey sandığından çok daha farklı ve olumlu yönde ilerler, lise sürpriz doludur. Tebrik ederim dostum.



Ben de lise 3'ü yeni bitirmiş biri olarak söylüyorum, imkanın varsa özel okula git.
Umarım her şey iyi ilerler lisede. Birde en çok canımı sıkan mevzu şu an çok sevdiğim hocalarımı bir daha görememem sanırım.

Ben de lise 3'ü yeni bitirmiş biri olarak söylüyorum, imkanın varsa özel okula git.
İmkanım yok malesef
 
Devlete gideceğim. Neden özel okula gidilmez kötümü ki?

Umarım her şey iyi ilerler lisede. Bir de en çok canımı sıkan mevzu şu an çok sevdiğim hocalarımı bir daha görememem sanırım.

Hocalar çabuk unutulur, iyisi de kötüsü de. Dert etme sen orasını. He ama tavsiyem hocalar ile aranı iyi tutmaya çalışman. Ben hep dikbaşlıydım, öğrencilere karşı dikbaşlı ol ama öğretmenlere "he he" de geç. Senin yararına olur.
 
Hocalar çabuk unutulur, iyisi de kötüsü de. Dert etme sen orasını. He ama tavsiyem hocalar ile aranı iyi tutmaya çalışman. Ben hep dikbaşlıydım, öğrencilere karşı dikbaşlı ol ama öğretmenlere "he he" de geç. Senin yararına olur.
Tamamdır abi çok sağ ol. Başka önerilerin var mı ?
 
Ortaokulun ilk günü gibi olacak çok da stres etme hocam.

Lisenin ilk gününü dün gibi hatırlıyorum. Hiç kimseyi tanımıyordum ve senin gibi ortamımı nasıl kuracağım konusunda endişeliydim. Şimdi ise o yabancıladığım insanların hepsiyle dost bir şekilde mezuniyetimizi gerçekleştirdik :)
 
Tamamdır abi çok sağ ol. Başka önerilerin var mı?

Ne demek :) lise hayatını doya doya yaşa, saçma dertlerin peşinden sürükleme kendini. Sosyal ol, sağlam arkadaşlar edin. Katılabildiğin etkinliklere katıl, sevdiğin kıza açıl, gezmek istediğin yeri gez, kendini boşlama; bilgisayarın karşısında kalma tüm gün. Ben geriye dönüp baktığımda, keşke daha farklı yaşasaydım diyorum lise hayatımı. Çok sınır çizdiğim için adamakıllı yaşayamadım hiçbir anı. Meslek lisesine gitmeni tavsiye ederim ayrıca, Anadolu liselerinin bir amacı kalmadı. Yine de senin tercihin tabii, iyice düşün öyle ver kararını. Derslerine çalışmayı da ihmal etme, devamsızlık çok yapmamaya özen göster. 4 sene bambaşka bir sen inşa edecek kardeşim, kendini akışa bırak yeter.