Ortaokulun bitmesi beni çok geriyor

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Remus Lupin
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 20
  • Görüntüleme Görüntüleme 504
Ne yap ne et, kimseye bel bağlama, kimseye gereğinden fazla yüz verme, gereğinden fazla samimileşme. Ben lise hayatım boyunca çok zorbalık gördüm, hayatımın en berbat, en depresif ve en karanlık dönemi lise dönemiydi. Bunun böyle olmasında benim de hatalarım var. Kendimi ezdirmeseydim, böyle şeyler yaşanmayacaktı belki de. Her türlü fiziksel, psikolojik zorbalığa maruz kalıyordum. En iyi arkadaşlığımı da ortaokulda kurmuştum. Ortaokulu çok özlüyorum ben.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…