Oyun için büyük mouse önerisi


Rival 3'ten, bedava geldi ve scroll sorunum var diye ona geçtim arkadaş ağırlıkları olmamasına rağmen tır çevirir gibi oynuyordum mouse kalkmıyor bile. Şu an DAV3 Pro geçtim, boyumdan kaynaklı elim büyük olmasına rağmen tutuş şekliyle elime cuk diye oturdu.
 
G502 pek sevilmiyormuş anladığım kadarıyla. Ben evdeki "gamer"'dan kalanları kullanıyorum dostlar, seçeneğim yok neyse, konunun özü, gene de deneyerek alın diye ısrarcıyım, her ne kadar çevre birimler konusunda tarih dışında kalmış olsam da
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…