G502 hem kablosuyla hem ağırlığıyla hem de ele oturuşuyla yetişkin bir fare boyutunda ama tabii bir bilgisayar mağazasına gidip deneyerek oturuşundan memnun kalmadığınız sürece özelliklerinin hiçbir anlamı yok.
Rival 3'ten, bedava geldi ve scroll sorunum var diye ona geçtim arkadaş ağırlıkları olmamasına rağmen tır çevirir gibi oynuyordum mouse kalkmıyor bile. Şu an DAV3 Pro geçtim, boyumdan kaynaklı elim büyük olmasına rağmen tutuş şekliyle elime cuk diye oturdu.
G502 pek sevilmiyormuş anladığım kadarıyla. Ben evdeki "gamer"'dan kalanları kullanıyorum dostlar, seçeneğim yok neyse, konunun özü, gene de deneyerek alın diye ısrarcıyım, her ne kadar çevre birimler konusunda tarih dışında kalmış olsam da