O devir biteli çok oldu. Kablosuz mouseler de gecikme yok denecek seviyede.
Tamam hocam 3 klık olan mouse alayım.
O devir biteli çok oldu. Kablosuz mouseler de gecikme yok denecek seviyede.
G502 hem kablosuyla hem ağırlığıyla hem de ele oturuşuyla yetişkin bir fare boyutunda ama tabii bir bilgisayar mağazasına gidip deneyerek oturuşundan memnun kalmadığınız sürece özelliklerinin hiçbir anlamı yok.
neyse, konunun özü, gene de deneyerek alın diye ısrarcıyım, her ne kadar çevre birimler konusunda tarih dışında kalmış olsam da