Yüksek fan sesiyle çalışan bilgisayarları sevmiyorum. Oyun oynarken fan sesi çıkmasını anlayabilirim ama arkadaşımda oyuncu bilgisayarı var, mesela ondan biraz bakayım nasıl bir şey diye bilgisayar boşta bile fan açıyordu. Şu an MacBook kullanıyorum ve oyun oynayamadığım için Windows bilgisayara geçmek istiyorum ama fan sesi muhabbeti beni itiyor. Fan sesi dışında bir de pil var tabii. Kullandığım bilgisayarın şarjının en az bir 5-6 saat gitmesini isterim şahsen ama oyuncu bilgisayarlarında sanırım bu da pek mümkün değil. Bu sebeple ofis bilgisayarları bakmaya başladım. Sizce hangisi daha mantıklı? Oyunları son grafiklerde oynamak gibi bir derdim yok, low'da da oynarım yani sıkıntı etmem. Yeter ki şarjı oyun oynamadığım zamanlar iyi gitsin, fan sesi çok gelmesin.