PC Uzmanı

Başarılı
Katılım
13 Kasım 2024
Mesajlar
1.410
Çözümler
3
Beğeniler
540
Merhaba arkadaşlar, biliyorsunuz ki şu anda Steam'de yaz indirimleri var. Oyunların fiyatlarını düşündükçe diyorum, mesela 20 dolarlık bir oyun alacağıma gider pantolon alırım gibi bir düşünce oluşmaya başlıyor. Bende bu her oyunda geçerli olmaya başladı. Ne kadar kaliteli olursa olsun, 50 dolarlık oyunda diyorum ki 3-4 tane pantolon gelir o paraya. :D Bu durumu nasıl aşabilirim?
 
Pantolonun yokmuş demek ki ona öncelik vermişsin. Önce olmayanları al sonra oyun alırsın eksiklerini giderene kadar oynayacak oyun da bulunur ama pantolonsuz dışarı nasıl çıkacaksın? Hadi çıktın kimseye görünmeden sağa sola nasıl gideceksin?
 
Türk genci paranın değeri ve alım gücü ile tanışıyor, normal böyle şeyler düşünmek.
Birisi hobi, öbürü ihtiyaç harcaması.
Tâbi ben bir oyunun ederinin 70 dolar etmesini gülünç buluyorum.

İçinde çeyrek kilo et dâhi olmayan domates çorbalı tavuk dürüm ve ayrana 300-350 verince bana da 2 kilo tavuk alıp mangala gitmek cazip geliyor.
 
Merhaba arkadaşlar, biliyorsunuz ki şu anda Steam'de yaz indirimleri var. Oyunların fiyatlarını düşündükçe diyorum, mesela 20 dolarlık bir oyun alacağıma gider pantolon alırım gibi bir düşünce oluşmaya başlıyor. Bende bu her oyunda geçerli olmaya başladı. Ne kadar kaliteli olursa olsun, 50 dolarlık oyunda diyorum ki 3-4 tane pantolon gelir o paraya. :D bu durumu nasıl aşabilirim?

Bende yemekten hesaplıyorum. Mesela 1.000 TL'lik oyun alırken "amaan 1 kez dışarıdan yemeyiveririm" diyorum.
 
Pantolonun yokmuş demek ki ona öncelik vermişsin. Önce olmayanları al sonra oyun alırsın eksiklerini giderene kadar oynayacak oyun da bulunur ama pantolonsuz dışarı nasıl çıkacaksın? Hadi çıktın kimseye görünmeden sağa sola nasıl gideceksin?

Yok hocam var pantolonum da var bir eksiğim yok Allah'a Şükür ama TR ekonomisinde oyun fiyatları uçmuş 4 bin TL ye oyun mu olur Allah aşkına (GTA 6) yavaş yavaş bu adam gibi hissediyorum bu adama dönüşmeye başladık :D fotoğrafa bakınca onun sesiyle konuşuyorum direk benim paramı göndersin BaK ne PanTolOn AlaBiliYorum ne tişÖrt alabiliyorum 😂
IMG_20260626_005906.webp


Türk genci paranın değeri ve alım gücü ile tanışıyor, normal böyle şeyler düşünmek.
Birisi hobi, öbürü ihtiyaç harcaması.
Tâbi ben bir oyunun ederinin 70 dolar etmesini gülünç buluyorum.

İçinde çeyrek kilo et dâhi olmayan domates çorbalı tavuk dürüm ve ayrana 300-350 verince bana da 2 kilo tavuk alıp mangala gitmek cazip geliyor.

Evet hocam aşırı gereksiz bir fiyat 80 dolara oyun mu olur ya GTA 6 ya hemen hemen herkesin bütçesi yetmez diye tahmin ediyorum yani yap 1500-2.000 TL herkes alsın.
 
Son düzenleme:
Bu adam aynı ben ve şunu açıkça söyleyebilirim ki korsan oyunculuğun 1. aşamasındasınız. Aramıza hoş geldiniz. 🥳

Oyun alacağına pantolon al, ne yapacaksın oyun alıp? Oyun korsan iniyor da pantolon korsan inmiyor.

Valla şu ana kadar hiçbir oyunu korsan almadım Steam dışı oyun oynamıyorum ama GTA 6'nın o fiyatını gördükten sonra fikrim değişmeye başlıyor tekil bir oyuna 4 bin TL bayılmakta ne bileyim :D ama şu da var oyunun bütçesi çok büyük 2 milyar dolar harcandı sen paraya bak insan ister istemez düşünüoyr diyorsun harbiden bu kadar para harcadılarsa bu oyunu yapmak için verilir mi acaba ? aasdfasdhrwqtrqwrtdfhfdgbfsg.