Yeni bir simülasyon sistemi kurdum, direksiyon seti ve monitör aldım. Bilgisayarıma bağladım, 3. monitörde her şey sorunsuz fakat oyunlar ana monitörümde başlıyor. Ben oyunu 3. monitörümde başlatmak istiyorum, mesela ETS2'yi direksiyon setupımda kullandığım 3. monitörde oynamak istiyorum ama ana monitörde gözüküyor oyun. Oyunları nasıl 3. monitöre taşıyabilirim, kolay yoldan?
ETS de çalışıyor o yöntem evet. Ama ben daha basit bir olayı var mı diye sormak istedim. Assettoda çalışmadı mesela o tuşlar. Pencereliye alıp sürüklemem gerekti o da zevki düşürüyor. Tam ekran olmadığı için
ETS de çalışıyor o yöntem evet. Ama ben daha basit bir olayı var mı diye sormak istedim. Assettoda çalışmadı mesela o tuşlar. Pencereliye alıp sürüklemem gerekti o da zevki düşürüyor. Tam ekran olmadığı için
Steam Big Picture modunda açmayı önerenler olmuş, bilmiyorum ben en finalde bunlarla uğraşmak yerine oyuna girmeden hemen önce oynayacağım monitorü ana monitor yapardım, çıkınca da 5 saniyede tekrar değiştirirdim. En hızlı ve stabil yöntem.
Düzgün bir yöntemi yok. Varsa da çok ayrıntılı olmayan arama ile ulaşılamayacak kadar az biliniyor.
Oyunda ayar varsa oradan. Yoksa Windows + Shift + Ok tuşu.
Windows'un neyi ne yaptığı belli değil. Genelde ana ekranda açılırlar. Genelde nerede kapattıysanız orada açılırlar. Bazıları da aktif olduğunuz ekranda açıyor. Mesela tipini değiştiren güncelleme ile Cloudflare WARP öyle oldu. Soldaki ekrandan başlatı açıp seçsem dahi başlatı açmadan önce sağdaki ekranda tarayıcıyla etkileşim halinde olduğum için olsa gerek, sağdaki ekranda açılıyor. Çok test etmedim ama bunu tutarlı şekilde yapıyor gibi.
Acaba Nvidia App gibi sürücü uygulamalarinda oyun sekmesinde uygulamanin baslatilacagi ekran vs. var mi? Bir bak istersen, sanmıyorum ama olabilir. Ya da Windows uygulama ayarlarında.