Oyunların üçüncü ekranda başlaması nasıl sağlanabilir?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan gurkank
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 9
  • Görüntüleme Görüntüleme 55
  • Etiketler Etiketler
    diğer nasıl

gurkank

Uzman
Katılım
27 Ocak 2025
Mesajlar
107
Beğeniler
48
Arkadaşlar selam.

Yeni bir simülasyon sistemi kurdum, direksiyon seti ve monitör aldım. Bilgisayarıma bağladım, 3. monitörde her şey sorunsuz fakat oyunlar ana monitörümde başlıyor. Ben oyunu 3. monitörümde başlatmak istiyorum, mesela ETS2'yi direksiyon setupımda kullandığım 3. monitörde oynamak istiyorum ama ana monitörde gözüküyor oyun. Oyunları nasıl 3. monitöre taşıyabilirim, kolay yoldan?
 
Her oyunda öyle bir ayar yok. Misal ETS 2 de yok.

O vakit Windows + Shift + yön tuşları (sol ya da sağ) olacak şekilde test etme şansın var mı? O da olmazsa config.

Config için: Belgeler > Euro Truck Simulator 2 > config.cfg > uset r_output "?" (soru işareti koyduğum yere istediğin monitörünü gir, hangi rakama denk geliyorsa artık).
 
O vakit Windows + Shift + yön tuşları (sol ya da sağ) olacak şekilde test etme şansın var mı? O da olmazsa config.
ETS de çalışıyor o yöntem evet. Ama ben daha basit bir olayı var mı diye sormak istedim. Assettoda çalışmadı mesela o tuşlar. Pencereliye alıp sürüklemem gerekti o da zevki düşürüyor. Tam ekran olmadığı için
 

Config için: Belgeler > Euro Truck Simulator 2 > config.cfg > uset r_output "?" (soru işareti koyduğum yere istediğin monitörünü gir, hangi rakama denk geliyorsa artık).

ETS için en basiti bu olur, zırt pırt tuş ellemezsin. Asetto için bir bakmak lazim. Asetto vanilla olarak ekran seçimi desteklemiyor mu?
 
ETS nin son güncellemelerinden sonra config olayı da çalışmıyor. Redditte bu sorundan yakınan insanlar var. Eskiden çalışıyormuş.
 
ETS nin son güncellemelerinden sonra config olayı da çalışmıyor. Redditte bu sorundan yakınan insanlar var. Eskiden çalışıyormuş.

Steam Big Picture modunda açmayı önerenler olmuş, bilmiyorum ben en finalde bunlarla uğraşmak yerine oyuna girmeden hemen önce oynayacağım monitorü ana monitor yapardım, çıkınca da 5 saniyede tekrar değiştirirdim. En hızlı ve stabil yöntem.
 
Düzgün bir yöntemi yok. Varsa da çok ayrıntılı olmayan arama ile ulaşılamayacak kadar az biliniyor.
Oyunda ayar varsa oradan. Yoksa Windows + Shift + Ok tuşu.

Windows'un neyi ne yaptığı belli değil. Genelde ana ekranda açılırlar. Genelde nerede kapattıysanız orada açılırlar. Bazıları da aktif olduğunuz ekranda açıyor. Mesela tipini değiştiren güncelleme ile Cloudflare WARP öyle oldu. Soldaki ekrandan başlatı açıp seçsem dahi başlatı açmadan önce sağdaki ekranda tarayıcıyla etkileşim halinde olduğum için olsa gerek, sağdaki ekranda açılıyor. Çok test etmedim ama bunu tutarlı şekilde yapıyor gibi.
 
Acaba Nvidia App gibi sürücü uygulamalarinda oyun sekmesinde uygulamanin baslatilacagi ekran vs. var mi? Bir bak istersen, sanmıyorum ama olabilir. Ya da Windows uygulama ayarlarında.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…