gurkank
Uzman
- Katılım
- 27 Ocak 2025
- Mesajlar
- 107
- Beğeniler
- 48
Arkadaşlar selam.
Yeni bir simülasyon sistemi kurdum, direksiyon seti ve monitör aldım. Bilgisayarıma bağladım, 3. monitörde her şey sorunsuz fakat oyunlar ana monitörümde başlıyor. Ben oyunu 3. monitörümde başlatmak istiyorum, mesela ETS2'yi direksiyon setupımda kullandığım 3. monitörde oynamak istiyorum ama ana monitörde gözüküyor oyun. Oyunları nasıl 3. monitöre taşıyabilirim, kolay yoldan?
Yeni bir simülasyon sistemi kurdum, direksiyon seti ve monitör aldım. Bilgisayarıma bağladım, 3. monitörde her şey sorunsuz fakat oyunlar ana monitörümde başlıyor. Ben oyunu 3. monitörümde başlatmak istiyorum, mesela ETS2'yi direksiyon setupımda kullandığım 3. monitörde oynamak istiyorum ama ana monitörde gözüküyor oyun. Oyunları nasıl 3. monitöre taşıyabilirim, kolay yoldan?