Oyunların üçüncü ekranda başlaması nasıl sağlanabilir?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan gurkank
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 10
  • Görüntüleme Görüntüleme 71
  • Etiketler Etiketler
    diğer nasıl
Acaba Nvidia App gibi sürücü uygulamalarinda oyun sekmesinde uygulamanin baslatilacagi ekran vs. var mi? Bir bak istersen, sanmıyorum ama olabilir. Ya da Windows uygulama ayarlarında.
AMD de yok baktım. Şimdilik en mantıklısı ana ekran olarak ayaarlayıp oyunu açmak. Çünkü yan ekrandan taşıyınca da F1 de FPS düşüşü yaşadım ama ana ekran yapınca düzeldi saçma şekilde.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…