gurkank
Uzman
- Katılım
- 27 Ocak 2025
- Mesajlar
- 108
- Beğeniler
- 48
AMD de yok baktım. Şimdilik en mantıklısı ana ekran olarak ayaarlayıp oyunu açmak. Çünkü yan ekrandan taşıyınca da F1 de FPS düşüşü yaşadım ama ana ekran yapınca düzeldi saçma şekilde.Acaba Nvidia App gibi sürücü uygulamalarinda oyun sekmesinde uygulamanin baslatilacagi ekran vs. var mi? Bir bak istersen, sanmıyorum ama olabilir. Ya da Windows uygulama ayarlarında.