Asetilcoa

Uzman
Katılım
3 Nisan 2025
Mesajlar
63
Beğeniler
21
Turknet'in son zamından sonra yeni ISS arıyorum. Pananet'i gördüm, kullanan var mı? GIBIRNet'i daha önceden kullanıyordum fakat YouTube'da devamlı sıkıntı olması nedeniyle değiştirmiştim.

 
Kullanılmaz. Devlet tarafından kayyum atanan Pentech (Pendc) firması ile upstream'ı var. Müşteri yorumları hiç iyi değil. Şahsen 200 TL ucuz olacak diye böyle bir taşın altına girmezdim.
 
Turknet'in son zamından sonra yeni ISS arıyorum. Pananet'i gördüm, kullanan var mı? GIBIRNet'i daha önceden kullanıyordum fakat YouTube'da devamlı sıkıntı olması nedeniyle değiştirmiştim.


Bunlar da diğer İSS'lerin ilk zamanlarında olduğu gibi küçük bütçeli firmalar. O yüzden fiyatlarda vergi indirimi ve büyük firmalarla rekabet yapabilmeleri için uygun fiyatlarla destekleniyorlar. Zamanında Türknet'in de olduğu gibi.

Burada asıl sorulması gereken soru, çağrı merkezi ekipleri nasıl? Ve asıl sorulması gereken 2. bir soru da yurt dışı çıkışları kendilerine özel mi yoksa TTnet üzerinden mi? Çünkü şu an TTnet altyapısında olsa dahi Türknet altyapısından hizmet aldığında TTnet'ten değil, Türknet ağından çıkış yapıyorsun. Bu yüzden aynı altyapıda TTnet ile Türknet arasında ciddi ping farkları var.

Bence 200-300 TL ucuz olacak diye bu riske girilmez.