Pardon, atmayı unutmuşum.


@RapidLemming955
Ben de dün aldım bunu. Kendim de aşırı hakim değilim bu modele. Araştırıp aldım. Aciliyet yoksa bekleyin. Yarın veya diğer gün gelir bana.
 
Ben de dün aldım bunu. Kendim de aşırı hakim değilim bu modele. Araştırıp aldım. Aciliyet yoksa bekleyin. Yarın veya diğer gün gelir bana.
Tamamdır hocam, teşekkür ederim.

Ben de dün aldım bunu. Kendim de aşırı hakim değilim bu modele. Araştırıp aldım. Aciliyet yoksa bekleyin. Yarın veya diğer gün gelir bana.
Hocam, monitörden memnun musunuz?
 
Son düzenleme: