marna

Üyecik
Katılım
26 Haziran 2026
Mesajlar
1
Beğeniler
1
Uzun zamandır Philips OneBlade kullanıyorum ve performansından memnunum. Ancak yedek bıçak fiyatları neredeyse makinenin fiyatına yaklaştığı için uzun vadede kullanımı pahalıya geliyor.

OneBlade'e benzer performans sunan, yedek bıçak maliyeti daha uygun bir alternatif kullanan veya önerebileceğiniz bir cihaz var mı?
 
Bende bundan var mediamarkt link. Daha ucuza da bulabilirsin belki Trendyol'da falan ve çok alternatif seti var. 10in1, 13in1 falan. En ucuza alabileceğin en iyi cihazdır kendisi. Çocukların saçını falan da kesiyorum, 4 yıldır sapasağlam. OneBlade gibi sıfır kesmiyor ama "her şeyi" kesiyor. Banyoda kullanım için de ideal. Bunun tek negatif yanı şarj göstergesi yok.

Şimdi bunun yenileri çıkmış (3000, 5000, 7000 serisi falan diye isimlendirmişler) şarj göstergesi koymuşlar onun dışında aynı gibi, bütçeni arttırırsan onlar da alınabilir.
 
Bende bundan var mediamarkt link. Daha ucuza da bulabilirsin belki Trendyol'da falan ve çok alternatif seti var. 10in1, 13in1 falan. En ucuza alabileceğin en iyi cihazdır kendisi. Çocukların saçını falan da kesiyorum, 4 yıldır sapasağlam. OneBlade gibi sıfır kesmiyor ama "her şeyi" kesiyor. Banyoda kullanım için de ideal. Bunun tek negatif yanı şarj göstergesi yok.

Şimdi bunun yenileri çıkmış (3000, 5000, 7000 serisi falan diye isimlendirmişler) şarj göstergesi koymuşlar onun dışında aynı gibi, bütçeni arttırırsan onlar da alınabilir.
Tahriş söz konusu mu?
 
Boyun kısmında yöne dikkat edersen sıkıntı olmaz ama tam adem elması yakınlarında ufaktan kıstırabiliyor. Kişiden kişiye değişir sanki. Yanak ve çene taraflarında pürüzsüz. Ama ben sık sık temizleyip yağlarım iyi bakarım makineye. Singer dikiş makinesi yağı var onunla güzel oluyor.
 
Boyun kısmında yöne dikkat edersen sıkıntı olmaz ama tam adem elması yakınlarında ufaktan kıstırabiliyor. Kişiden kişiye değişir sanki. Yanak ve çene taraflarında pürüzsüz. Ama ben sık sık temizleyip yağlarım iyi bakarım makineye. Singer dikiş makinesi yağı var onunla güzel oluyor.
İşi biliyorsun hocam :) Bende powertec 758 var. Hassas bölgeye kullanılmıyor malesef.