Bu fiyat skalasında alacağın her SATA SSD birbirini gösteren Spider-Man gibi. Hepsi aynı şeyin laciverti gibi yani. Donanımsal olarak birbirlerine üstünlük kuracak farkları yok. Ya Phison S11 kontrolcü çıkıyor, ya Silicon Motion SM2258XT/59XT falan.

PNY CS900 çokça donanım değişikliğine uğramış bir model. Aslında çok tavsiye etmiyorum ancak en uygun fiyata değerlendireyim dersen alınır. Oyun konusunda da işini görür.

Az daha koyayım disk konusunda daha tecrübeli markaya sırtımı yaslayayım dersen Kioxia Exceria mantıklı.

 

Bu SSD'yi almayı düşünüyorum sizce alınır mı? Herhangi bir kronik sıkıntısı filan var mı?

İçine sadece oyun indireceğim. Zaten Windows kurulu M.2 SSD var PC'de. Fiyatı yüzünden ilgimi çekti. Bu fiyat skalasında veya az daha koy bunu al diyebileceğiniz model var mı?

Uygun fiyatlı iş görürü biraz yavaştır ama ucuz olsun diyorsan al.