Barış yayınlarının Türkçesi bozuk olduğu için sorularının anlaşılması güç oluyor, millet bu yüzden barışı zor sanıyor:D Sadece ilk 10 soru denemelerine bile baksanız soruların olayı karışık denklemlere koşullara ulaşıyorsunuz ve o koşulları sağlayan sadece 1 sayı oluyor, onu bulmanız gerekiyor. Millet de buna zor diyor. ÖSYM'nin 2026 YKS'de sorduğu orta-orta üst denebilecek deneme yanılma sorularında bile bir püf nokta bulmanızı istiyor ve oradan hemen deneme yanılmalarla sonuca ulaşabiliyorsunuz. Kısaca Barış almayın, Orijinal yayınları ve Apotemi gayet güzeldir. Matematikte orijinal çözmeden sınava girmeyin.
 
Son düzenleyen: Moderatör: