Arkadaşlar oyun süper ancak işte hem zor olduğu için, hem eski olduğu için şüphelerim var. Hâlâ oynanıyorsa alacağım indirimlerde.
Türk oyunları boş ver. EU serverları dolu mu?Çok az bir kesim oynamaya devam ediyor. Çoğu kişi birbirini tanır durumda. Aktif Türk oyuncu sayısı bir elin parmağını geçmiyor diye biliyorum.
300-400 civarı kişi oynuyordur aktif olarak. İstersen oyunu al, dene. Çünkü mekanikleri de zor olan bir oyun. Beğenmezsen veya aktiflikten memnun kalmazsan, iade edersin.