Merhaba uzun aradan sonra CS2 oynamak istedim oyuna girdiğimde 144FPS sabit aldığımı fark ettim her şeyi yaptım sorunu çözemedim V-Sync dikey eşitleme kapalı olmasına rağmen bir türlü düzelmedi en son sil yükle yaptım aynı hata devam etmekte.
AMD Freesync'in aktif olup olmadığını kontrol edin. Açıksa kapatın.
Bu ayarlar ne durumda? AMD'nin kendi kontrol yazılımı üzerinden V-Sync ayarını kontrol edin ve devre dışı bırakın.