Capone

Uzman
Katılım
19 Ocak 2025
Mesajlar
65
Beğeniler
7
GTA 6 arifesine girdik, fiyatı 80 dolar olarak çıktı. Malum, PC'ye çıkması da daha çok var; en az 1 yıl kadar. Konsolum yok, Series S almak istiyorum. 2. el 10K bandında. Oynamak için 1080p 30 FPS oynarsın deniliyor ama bendeki PC'de RTX 4060 ekran kartlı ve R5 5600 işlemcili sistem var. Yenileyecek bütçem yok şu an, belki ileride anca olur. 2-3 seneye beklesem mi? PC çıkmasını kaldırır mı, oynar mıyım rahat? Rockstar biliyorsunuz, konsola çok iyi optimizasyon yapıyor ama PC'ye öyle değil.
 
GTA 6 arifesine girdik, fiyatı 80 dolar olarak çıktı. Malum, PC'ye çıkması da daha çok var; en az 1 yıl kadar. Konsolum yok, Series S almak istiyorum. 2. el 10K bandında. Oynamak için 1080p 30 FPS oynarsın deniliyor ama bendeki PC'de RTX 4060 ekran kartlı ve R5 5600 işlemcili sistem var. Yenileyecek bütçem yok şu an, belki ileride anca olur. 2-3 seneye beklesem mi? PC çıkmasını kaldırır mı, oynar mıyım rahat? Rockstar biliyorsunuz, konsola çok iyi optimizasyon yapıyor ama PC'ye öyle değil.

Orta veya düşük ayarlar diye tahmin ediyorum.
 
GTA 6 arifesine girdik, fiyatı 80 dolar olarak çıktı. Malum, PC'ye çıkması da daha çok var; en az 1 yıl kadar. Konsolum yok, Series S almak istiyorum. 2. el 10K bandında. Oynamak için 1080p 30 FPS oynarsın deniliyor ama bendeki PC'de RTX 4060 ekran kartlı ve R5 5600 işlemcili sistem var. Yenileyecek bütçem yok şu an, belki ileride anca olur. 2-3 seneye beklesem mi? PC çıkmasını kaldırır mı, oynar mıyım rahat? Rockstar biliyorsunuz, konsola çok iyi optimizasyon yapıyor ama PC'ye öyle değil.
Custom ayarlarda 60 FPS.
 
GTA 6 arifesine girdik, fiyatı 80 dolar olarak çıktı. Malum, PC'ye çıkması da daha çok var; en az 1 yıl kadar. Konsolum yok, Series S almak istiyorum. 2. el 10K bandında. Oynamak için 1080p 30 FPS oynarsın deniliyor ama bendeki PC'de RTX 4060 ekran kartlı ve R5 5600 işlemcili sistem var. Yenileyecek bütçem yok şu an, belki ileride anca olur. 2-3 seneye beklesem mi? PC çıkmasını kaldırır mı, oynar mıyım rahat? Rockstar biliyorsunuz, konsola çok iyi optimizasyon yapıyor ama PC'ye öyle değil.
RTX 4060 yabana atılacak bir kart değil. 1080p'de düşük-orta detaylarda DLSS kullanarak oynatır diye düşünüyorum. Bu oyunu 1660-6500XT seviyesinde GPU'su olan Series S bile iyi kötü oynatacağına göre 4060'lı sistemde her halükarda oynarsınız.