GTA 6 arifesine girdik, fiyatı 80 dolar olarak çıktı. Malum, PC'ye çıkması da daha çok var; en az 1 yıl kadar. Konsolum yok, Series S almak istiyorum. 2. el 10K bandında. Oynamak için 1080p 30 FPS oynarsın deniliyor ama bendeki PC'de RTX 4060 ekran kartlı ve R5 5600 işlemcili sistem var. Yenileyecek bütçem yok şu an, belki ileride anca olur. 2-3 seneye beklesem mi? PC çıkmasını kaldırır mı, oynar mıyım rahat? Rockstar biliyorsunuz, konsola çok iyi optimizasyon yapıyor ama PC'ye öyle değil.