Rewwett
Üyecik
- Katılım
- 26 Haziran 2026
- Mesajlar
- 2
- Beğeniler
- 0
Merhabalar, R5 7500F, 32 GB RAM ve RX 7800 XT'li bir sistemim var. 1-1,5 yıldır hiçbir sorun yaşamadım; ne driver olsun, ne başka bir şey. Her oyunu hiç kasmadan, rahat rahat oynattı. Ama Forza Horizon 6'ya gelince, bütün grafik ayarlarını denedim: en düşük, düşük, orta, yüksek, Ultra, RTX açık, Ultra falan. Hepsinde FPS'im 100-110 altına pek inmedi ama sürekli bir lag vardı; oyunu oynama isteğim gidiyordu. Oyun ilk çıktığı zamanlar oynamıştım, lag vardı, hala var. Bunun çözümünü bilen var mı? Başka hiçbir oyunda sorunum yok, sadece Forza'da var.