Hocam Patriot'u çok duyuyorum. Son yıllarda bayağı da iyiler ama Corsair alacağım yine de sanırım. Hayatımda ilk defa F/P olmayan bir şey topluyorum. Olmuşken tam olsun. 40'ıma geldim hep F/P.
Vallahi ucuz bir şey olsa alırım ama her şey pahalı. Tebilon satıcıydı Amazon'da. Amazon'a 700 lira zam geldi bir günde. Kendi sitesinde aynı. Daha önce de oradan almıştım. RAM işini de çözerim. Biraz da sizin önerilere baktım zaten fırsat bulunca.
Şimdi PSU'ya bakacağım. Ben de birkaç model buldum. Be Quiet markası filan var. O sanırım en kolayı. Asıl mesele şu anda kasa. Sizin önerdiğiniz kasayı 7K fiyata başka bir satıcıda bulabilir miyiz acaba? Kasa için taksit şart değil. Bu rakama alınacak en iyi kasa bu ise soğutucu almışken bu gece bunu da alırım herhalde. RAM'leri de alırım belki. Geriye sadece PSU ve işlemci kalır.
Yeniden sistem dizdik vallahi he. Elimde eski sistemden SSD ve ekran kartı kaldı sadece.
İşlemci de gelince elimdekileri satarım. Bu arada kurulumu YouTube izleyip yapabilir miyim? Laptop açıp geri toplardık ünideyken ama masaüstü ile pek deneyimim yok.