• Ekran kartı iyi, Update etmeye gerek yok.
  • İşlemci R7 9800X3D.
  • Anakart TUF ya da başka tutulan bir X870 serisi olabilir.
  • 1000W Enermax ya da NZXT gibi güç kaynağı alınabilir.
Abi merhaba bende monitör ve kasa alacağım buradan konuşabilir miyiz bu siteye yeni kaydoldum bilmiyorum özel olarak nereden mesajlaşıldığını

  • Ekran kartı iyi, Update etmeye gerek yok.
  • İşlemci R7 9800X3D.
  • Anakart TUF ya da başka tutulan bir X870 serisi olabilir.
  • 1000W Enermax ya da NZXT gibi güç kaynağı alınabilir.
İlk attığım mesaj geldi mi

  • Ekran kartı iyi, Update etmeye gerek yok.
  • İşlemci R7 9800X3D.
  • Anakart TUF ya da başka tutulan bir X870 serisi olabilir.
  • 1000W Enermax ya da NZXT gibi güç kaynağı alınabilir.
Benim mouse, mousepad,klavyem var sadece monitör ve kasa lazım mönitör den beklentim oyunlarda akıcı olsun ekran kalitesi güzel olsun film dizi izleyeceğim birde 10k ayırabilirim kasa için de 50-55k arası oem almayı düşünüyorum ve bu ekipmanlar hakkında bilgim 0 hiçbir şey bilmiyorum
 
Son düzenleme:
Sistemin gayet iyi zaten. GPU harici ne değiştirirsen değiştir 2K ve üstü çözünürlüklerde performans farkın pek olmayacak. Yapabileceğin en mantıklı yükseltme monitör almak veya GPU yükseltmek olur. 7800X3D alırsan tamamen paranı çöpe atarsın onu söyleyeyim. CPU güncellemek istiyorsan minimum 9800X3D geçmen lazım ki adam gibi fark görebil 2K ve üzerinde. Anakart değiştirmene de gerek yok. Anakart değiştirip ne yapacaksın ki?
 
Monitör harici sizin sisteme hiçbir şey almaya gerek yok, paranız boşa gider, benden demesi. X3D tamamen popüler kültür, manuel ayarlama yapacaksınız. R7 7700X bellek kontrolcüsü yeterliyse denk performans yakalarsınız. X3D işlemcisi manuel ayar sevmeyen ve tak çalıştır kullanan kesime hitap ediyor. BIOS ile hiç işiniz yoksa R7 9850X3D almanız lazım hatta. BIOS'tan optimizasyon ayarları yapın, işletim sistemini debloat edin. Oyunlardaki stabil deneyimi ancak o şekilde elde edersiniz. Parça upgrade sizin sisteme mantıksız. RAM'ler Hynix zaten, 6000 CL32.

R7 7700X 8 çekirdek işlemci, tek ccd 8 çekirdek bir başka işlemciye yükseltmek saçma olur, R5 7600X olsa işler değişebilirdi.

Teşekkür ederim, o işlemcilerde kullanım amacıma çok fazla, yani sadece arada oyun oynuyorum diye gidip de o kadar para vermeye gerek yok bence de.

Sistemin gayet iyi zaten. GPU harici ne değiştirirsen değiştir 2K ve üstü çözünürlüklerde performans farkın pek olmayacak. Yapabileceğin en mantıklı yükseltme monitör almak veya GPU yükseltmek olur. 7800X3D alırsan tamamen paranı çöpe atarsın onu söyleyeyim. CPU güncellemek istiyorsan minimum 9800X3D geçmen lazım ki adam gibi fark görebil 2K ve üzerinde. Anakart değiştirmene de gerek yok. Anakart değiştirip ne yapacaksın ki?

Evet haklısınız şu an moniör almaya karar verdim.
 
Son düzenleme:
hocam şöyle söyleyeyim, b650m den x870e geçtim, 7800 den 9800 e geçtim. ekran kartım 4070ti super. gözle görülebilir bir yükseliş hissetmiyorum, sadece ısılarım biraz düştü ccd yapısı değişik olduğu için, extra olarak %1 low larım, stutter vs bunların çokça azaldığını gördüm. tabi ki bu işlemciden kaynaklı diye düşünüyorum anakartla bir alakası yok. şimdi arkadaşın dediği gibi 2k ya geçerseniz bence işlemci upgrade yapmak gerekir. şuanki kurda da pahalı olduğu için eğer bütçeniz yetiyor ise 9800x3d 2k Fast İps bir ekrana geçebilirsiniz. Eğer ki çoğunlukla FPS oynuyorsanız Oled almanın çok bi mantığı yok.

Teşekkür ederim, o işlemcilerde kullanım amacıma çok fazla, yani sadece arada oyun oynuyorum diye gidip de o kadar para vermeye gerek yok bence de.



Evet haklısınız şu an moniör almaya karar verdim.
dediğim gibi seyir zevki yüksek ve hikayeli oyun oynamayı seven birisiyseniz OLED size kesinlikle hitap eder. ama oled monitor alıp gidip arkadaşlarla cs valo tarzı takılırsanız verdiğiniz para çöpe gider

Eğer monitor üzerinde karar verirseniz yaklaşık 2-3 ay araştırıp aldım, bilgim mevcut. Bütçenize göre size hitap eden panel türünü ve monitoru bulabiliriz.