Merak etme hocam problem olmaz. Şahsen boşta çalışma sıcaklığını önemsemiyorum. 7700X çipim isterse 60 derecede çalışsın yüke bindiği zaman 95 celcius 5100 MHz dolaylarında geziyorsa benim için tamamdır mesela.
Termal darboğaz limitini 6 derece arttırdılar bu da ekstra frekans olarak döndü güzel çip bir şey demiyorum ama işlemci paketinin genelinde hala dikey termal rezistans problemi var bu sefer de altta kalan kısımda w/mm yoğunluğu arttı. Geliştirildi ama yok denemez fizik kuralları hala aynı, terimleri biraz abartılı kullanıyorsunuz.
Ani ısı artışı olmayan bir AMD değil direkt çip görmedim, her çip spike yapar.