ShadowLegion
Üstün
- Katılım
- 3 Mart 2024
- Mesajlar
- 2.700
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 3
- Beğeniler
- 2.054
@Michael MYERS hocam, özellikle sorum size. Kendim İngilizce oynuyorum ama Resident Evil 2 Remake oyununa Türkçe yama kurmak istiyorum .exe dosyası olmayanından. Eşim oynayacak. Ancak oyun orijinal sürüm değil; SteamRip sitesinin oyunu. Yol gösterecek birileri var mıdır?