Rozetler Moderasyon Ekibi tarafından verilmeli ve alınmalı

seeraddar

Yetkin
Katılım
25 Temmuz 2024
Mesajlar
3.456
Çözümler
11
Beğeniler
3.370
Aynı öneriyi daha önce de sundum. Saçma sebepler öne sürüp reddettiler. Ben birkaç saat öncesine kadar profesör rozetine sahiptim. Söyler misiniz, benim eğitim kategorisine ne katkım var? Katkım yok. Ben neden bu rozeti alıyorum da asıl alması gerekenler alamıyor?

Her kategorinin bilgili üyeleri zaten belli. Onu da geçtim, binlerce üye arasından buranın kemik kitlesini oluşturan üye sayısı en fazla 100-150 kişi. Bu rozetler, kategorilerden anlayan kişilere moderasyon tarafından verilmelidir.
 
Artı 14 Eksi

Açıkçası profesör rozeti neden sen de var pek anlayamadım. Ben sana bir rozet verecek olsam Ekipman ile ilgili bir rozet verirdim. Fazla öneri yapıyorsun, rozetin yok. Ama şu da bir gerçek bugün tartıştığımız A9, V9 muhabbetinde söylediğim gibi fazla öneri yapmak o konuda fazla bilgili olduğun anlamına gelmiyor. Bunu yönetimden çok bu forumdaki insanların onaylaması lazım. Misal @Ayhan Dönmez'e RAM, BIOS, hatta ben şahsi olarak Windows tweak/debloat konusunda bilgili derim. Bir oylama açılsa zaten bu adam en başta o rozeti alacak ama burada bu adam kadar öneri yapan yardımcı olan insanlar da var. Bu o insanların bilgisiz olduğu anlamına da gelmiyor, bilgili olduğu anlamına da. Bunu bizim belirlememiz gerekiyor. Kafasına göre otomatik rozet vermesi saçma, yönetimin de bu duruma karışmasını istemiyorum. Üyeler olarak biz karar versek daha güzel olur diye düşünüyorum.
 
Bir insanın bir kategoride çok mesajı var diye o rozeti almaması lazım. Şimdi mesela bu işin en basit hatalı tarafı eğitim kategorisinde. 50 tane soru konusu açsam o rozet bana da gelecek. Böyle sahip olan da var üstelik. Rozetler moderasyonun kontrolünde verilmeli. Göz ardı ediliyor da insanlar birilerinin fikrini önemserken bile mesaj ve beğeni sayısına bakıyor, rozeti görecek oha bu adam eğitim konusunda bilgili diyecek halbuki baksak adam paso kendi sorunuyla alakalı sürekli konu açmış. İş kökten hatalı mesela.
 
Muhtemelen bu sıralar gene aktifliği arttırdım orada, geçmiş dönemlerde de birkaç detaylı rehber hazırlamıştım. Ondan dolayı profesör rozetini hak ettiğimi söyleyen arkadaşlar var ama bir süredir uzak olduğum için bilemedim pek.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Yok be, sen çok aktifsin Testo Unit'i bilmem de ben 2 senedir aktif takip etmiyorum. İkiniz de oldukça aktifsiniz hak ediyorsunuz.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…