Açıkçası profesör rozeti neden sen de var pek anlayamadım. Ben sana bir rozet verecek olsam Ekipman ile ilgili bir rozet verirdim. Fazla öneri yapıyorsun, rozetin yok. Ama şu da bir gerçek bugün tartıştığımız A9, V9 muhabbetinde söylediğim gibi fazla öneri yapmak o konuda fazla bilgili olduğun anlamına gelmiyor. Bunu yönetimden çok bu forumdaki insanların onaylaması lazım. Misal
@Ayhan Dönmez'e RAM, BIOS, hatta ben şahsi olarak Windows tweak/debloat konusunda bilgili derim. Bir oylama açılsa zaten bu adam en başta o rozeti alacak ama burada bu adam kadar öneri yapan yardımcı olan insanlar da var. Bu o insanların bilgisiz olduğu anlamına da gelmiyor, bilgili olduğu anlamına da. Bunu bizim belirlememiz gerekiyor. Kafasına göre otomatik rozet vermesi saçma, yönetimin de bu duruma karışmasını istemiyorum. Üyeler olarak biz karar versek daha güzel olur diye düşünüyorum.