mrquest

Üyecik
Katılım
18 Nisan 2025
Mesajlar
2
Beğeniler
0
i5 13420H
RTX 4050 (75W)
8 GB 5600 MHz özellikleri olan Acer Nitro V-15 laptopa sahibim.

Bu sistemde GTA 5 CS2 Valorant deneme fırsatım oldu.
  • Valorant düşük ayarlar ortalama 200 FPS
  • GTA 5 yüksek ayarlar ortalama 60 FPS
  • CS2 düşük ayarlar ortalama 75 FPS
Ekran kartı watt’ı düşük ama FPS'in bu kadar düşük olması ilginç.
Bütün driverları güncelledim fakat aklıma takılan bir şey var oyun esnasında fan minimum düzeyde çalışırken işlemci, ekran kartı sıcaklığı ise 60-65 derecelerdeydi, yani bilgisayarın güç modunda olabileceğini düşünüyorum. Belki laptopa özel bir uygulamadan bunu etkinleştirebilirim, şimdiden teşekkürler fikirlerinizi bekliyorum.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Evet arkadaşlar bileşenlerden pek de anlamayan bir kardeşimiz sorununu bize aktarırken bir tane harfi yanlış yazmış RTX yerine GTX yazmış ne kadar komik de mi haha ha sorduğu sorunun hiç önemi yok çünkü RTX yerine GTX yazmış vay be yeni mi çıktı GTX 4050 falan soru işareti falan hahahaha.

Ekran kartı watt’ı düşük ama FPS'in bu kadar düşük olması ilginç.
Bütün driverları güncelledim fakat aklıma takılan bir şey var oyun esnasında fan minimum düzeyde çalışırken işlemci, ekran kartı sıcaklığı ise 60-65 derecelerdeydi, yani bilgisayarın güç modunda olabileceğini düşünüyorum. Belki laptopa özel bir uygulamadan bunu etkinleştirebilirim, şimdiden teşekkürler fikirlerinizi bekliyorum.
MSI Afterburner gibi bir program ile oyun içerisindeki kullanım değerlerini takip edin. Bir anormallik var mı kontrol eddin. Büyük ihtimalle 8 GB RAM yetmiyor.
 
i5 13420H.
RTX 4050 (75W)
8 GB 5600 MHz özellikleri olan Acer Nitro V-15 laptopa sahibim.

Bu sistemde GTA 5 CS2 Valorant deneme fırsatım oldu.
  • Valorant düşük ayarlar ortalama 200 FPS.
  • GTA 5 yüksek ayarlar ortalama 60 FPS.
  • CS2 düşük ayarlar ortalama 75 FPS.
Ekran kartı Watt'ı düşük ama FPS'in bu kadar düşük olması ilginç.
Bütün driverları güncelledim fakat aklıma takılan bir şey var oyun esnasında fan minimum düzeyde çalışırken işlemci, ekran kartı sıcaklığı ise 60-65 derecelerdeydi, yani bilgisayarın güç modunda olabileceğini düşünüyorum. Belki laptopa özel bir uygulamadan bunu etkinleştirebilirim, şimdiden teşekkürler fikirlerinizi bekliyorum.

Sorun büyük ihtimal diğer arkadaşların dediği gibi RAM.
Bende i7-13620h 4050 75W ve 16 GB RAM var senin aldığın FPS'lerden daha yüksek alıyorum.
 
Yazım hatası için özür dilerim.
Gta5'te High-Very High-Ultra ayarlarda DLSS Quality'de birkaç ekran fotoğrafı aldım aşağıda paylaşıyorum
 

Dosya Ekleri

  • Grand Theft Auto V 4_18_2025 2_17_42 PM.webp
    Grand Theft Auto V 4_18_2025 2_17_42 PM.webp
    176,1 KB · Görüntüleme: 90
  • Grand Theft Auto V 4_18_2025 2_19_10 PM.webp
    Grand Theft Auto V 4_18_2025 2_19_10 PM.webp
    186,1 KB · Görüntüleme: 84
  • Grand Theft Auto V 4_18_2025 2_20_02 PM.webp
    Grand Theft Auto V 4_18_2025 2_20_02 PM.webp
    175,6 KB · Görüntüleme: 74
  • Grand Theft Auto V 4_18_2025 2_20_55 PM.webp
    Grand Theft Auto V 4_18_2025 2_20_55 PM.webp
    144,8 KB · Görüntüleme: 91
Vay arkadaş oyun çıkalı 12 sene oldu hala günümüzün sistemlerinde GTA V kıstas oluyor ya

Rockstar hak ediyor kazandığı parayı :hehehe: