RTX 4070 Ti'den hangi karta geçilmeli?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Krmm
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 7
  • Görüntüleme Görüntüleme 219
  • Etiketler Etiketler
    4070 hangi

Krmm

Üstün
Katılım
6 Mayıs 2024
Mesajlar
2.333
Çözümler
1
Beğeniler
732
İyi Sosyaller herkese.

Yıl sonu RTX 5080 Super gelecekmiş. 24 GB VRAM olacak diyorlar. Bu kart çıktığında geçilir mi sizce RTX 4070 Ti'den? Fiyatlar çok yakın olursa 5080 Super alana kadar RTX 5090'a da parayı basabilirim. Veya bu seriyi atlayıp 6000 serisi mi beklenmeli sizce? 4K monitör kullanıyorum. Bu arada hangi ekran kartını alırsam alayim ASUS ROG serisinden almayı düşünüyorum. Bunu da göz önünde bulundururak ne önerilerde bulunursunuz?
 
Genel olarak çıktığı zaman ki performanslarına göre bir karar vermek daha doğru olur. Eğer RTX 5090'a yakın bir performans verip daha ucuz olursa tercihinizi 5080 Super'den yana kullanırsın fakat olurda kötü performans ile yüksek fiyat isterlerse direkt 5090 da tercihiniz olabilir.
 
Bence 5000 serisini atlamanız daha mantıklı olabilir. Ben de seri atlayarak kart alıyorum, 3070'den 5070'e geçtim. Paranızın karşılığını aldığınızı hissediyorsunuz.
 

4070 Ti'dan 5090'a geçmek yani nasıl bir oyun performansı istiyorsunuz ki 5090'a geçiyorsunuz? 4070 Ti 12 VRAM olabilir ama günümüz oyunları 2K ultrada rahat oynatacaktır. Tavsiyem 5080 Super'i beklemeniz fiyatına bağlıda geçmeniz.
 

Monitörüm 4K. Bu kartı değiştirmek istememin asıl sebebi aslında sıcaklık performansı yüzünden. Oyundayken 75 80 arası geziyor. Kurtulmak istiyorum artık.
 
Monitörüm 4K. Bu kartı değiştirmek istememin asıl sebebi aslında sıcaklık performansı yüzünden. Oyundayken 75 80 arası geziyor. Kurtulmak istiyorum artık.

O karta 4K da olmamış. 5090 bayağı üst düzey bir kart 5070 Ti bile 4K da bayağı iyi performans verirken 5090'a sırf oyun için geçmek bence boşa para. 4070 Ti'dan 5070 Ti'a geçilmez fakat 5080 Super'i bekleyin. Fiyatına bağlı alırsınız.
 
78-80 derecede bir problem göremiyorum, sıcaklığı bu kadar kafaya takıyorsan custom-loop yapabilirsin. Yaz ayındayız ve dediğin sıcaklık gayet kabul edilebilir.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…